Avatar billede homemicky Nybegynder
15. april 2002 - 09:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WinMe password ?

Hvor gemmer windows sine password filer. Og hvordan åbner man dem?
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
15. april 2002 - 10:36 #1
WinME bruger samme funktion som Win98, jeg er bare ikke sikker på de hedder det samme. I win98 hedder filerne brugernavn.pwl Det tror jeg også de gør i WinME. Hvis du vil cracke så'n en fil, så kan du bla. bruge et fint program der hedder Cain. Det tager sin tid.

Mvh. DJM Secret
Avatar billede boner Nybegynder
15. april 2002 - 10:52 #2
der er også et program der hedder pwl crack der er nemt og udemærket...
du skal bare vide at det tager lang tid hvis der er mange tegn
Avatar billede boner Nybegynder
15. april 2002 - 10:57 #3
pwl filerne ligger i windows mappen....
men jeg mener det er skjulte filer, så du skal nok ind i mappeinstillinger og vælge vis alle filer før du kan se dem
Avatar billede boner Nybegynder
15. april 2002 - 10:58 #4
pwl crack finder dog selv filerne