Avatar billede onki Nybegynder
14. april 2002 - 21:54 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Ulovlig kopi

JEG SØGER IKKE NOGLE ULOVLIGE SVAR, ELLER ANDET I DEN STIL.

Har Microsoft grebet nogle i at bruge pirat kopier af WinXP ?

Det er kun almindelig nysgærighed.
Jeg husker at der var meget snak om at det ikke skulle være muligt at lave piratkopier af styresystemet.

Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
14. april 2002 - 21:56 #1
så vidt jeg ved kan man godt kobierer XP...
kender flere der har tilbudt mig det til små priser...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. april 2002 - 21:57 #2
man kan godt kopiere xp - men jeg ved ikke om m$ har nuppet nogen i at gøre det!
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2002 - 21:58 #3
jeg har ikke personligt hørt eller læst noget om det men derimod tror jeg det er muligt at lave en kopi af windows xp,Da jeg har hørt om der er mange firmaer som laver en sikkerheds kopi af deres soft vare heri blandt windows xp.
Avatar billede dcoder Nybegynder
14. april 2002 - 21:59 #4
Det er altid muligt at kopiere det, og det er også altid muligt på en eller anden måde at cracke det system med at man skal registrere sig inden for 30 dage. Men det er noget med at MS via denne registrering kan se hvor mange der bruger samme licens, men de har også udtalt at de ikke vil gribe ind over for en enkelt studerende der låner XP af en ven og installerer det, de griber kun ind hvis de kan se at det er en omfattende kopiering der foregår :) Det siger de i hvertfald selv :)
Avatar billede onki Nybegynder
14. april 2002 - 23:16 #5
Takker for svar.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
15. april 2002 - 06:53 #6
dcoder > Det du siger at en enkelt studerende der låner Xp af en ven og installeret det , griber m$ ikke ind for, men det er jo forkert, fordi det kan sagtens gå hen og blive til omfattendene kopiering, hvis han f.eks også låner den videre og på den måde er der ligepludselig 10 der har samme licens , og det vil jeg da kalde omfattende kopiering!
Avatar billede resten Nybegynder
15. april 2002 - 09:52 #7
svend rugaard> Det ville ikke kunne lade sig gøre da den jo læser ens hardvare og mere en 3-5 activeringer så ville M$ nok slå bremsen i.
Avatar billede blaest Nybegynder
15. april 2002 - 12:06 #8
Narj det behøvs den ikke..
Er fjernes af diverse crackere så alle restriktioner er fjernet..

(kun til information)
Avatar billede sascha Nybegynder
16. april 2002 - 20:59 #9
Blev tilbudt en "knækket" version af xp-pro dk der ikke skulle registreres,ved ikke om den virker! (kun en oplysning)