Avatar billede f_q123 Nybegynder
14. april 2002 - 18:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

oversættelse af tysk tekst

Er der en der har lyst til at tjene nogle point på at oversætte en tekst fra dansk til tysk ???
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 18:07 #1
ok
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 18:10 #2
det kan man sku da kalde udnyttelse af eksperten fra dag 1 *SS*

Oprettelsesdato lørdag 13. april 2002 14:50
Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (2 dage * 5 point) 10,00
Point tjent 0,00
Point brugt 0,00
Point ude 210,00
Banner point 0,00
I alt

hmmm, kunne også omdøbes til lektiecentralen.dk
Avatar billede eazye Nybegynder
14. april 2002 - 18:11 #3
hehe
Avatar billede f_q123 Nybegynder
14. april 2002 - 18:13 #4
Teksten:
Min fødeby er ganske lille, men der er meget interessant at se, fx et meget berømt universitet, en endnu mere berømt gammel domkirke og store grave fra
Vikingetiden.
Vi har også en fantastisk sø med meget rent vand, smukke skove og lange cykelstier. Men det bedste er måske den geografiske beliggenhed. Hovedstaden med de mange kulturelle tilbud ligger i nærheden.
Min fødebyer smukkest om sommeren. Det synes de fleste turister. Men for mig er, den altid smuk, og den bliver smukkere og smukkere med årene.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 18:17 #5
Var det alt?
Avatar billede f_q123 Nybegynder
14. april 2002 - 18:18 #6
ja
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 18:29 #7
Meine Geburtsstätte ist sehr klein, aber es gibt dort sehr viel interessantes zu sehen. Zum Beispiel eine sehr berühmte Universität, eine noch berühmtere alte Domkirche und Große Gräber von der Vikingerzeit.

Wir haben auch einen phantastischen See mit sehr reines Wasser, wunderschöne Wälder und lange Radstrecken. Aber das beste ist vermutlich die geografische Belegendheit. Die Hauptstadt mit den vielen kulturellen angeboten liegt in der nähe.
Meine Geburtsstätte ist am hübschesten im Sommer. Das finden die meisten Touristen. Aber für mich ist, sie immer hübsch, und sie wird mit den Jahren immer hübscher und  hübscher.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 18:48 #8
Hva så
Avatar billede f_q123 Nybegynder
14. april 2002 - 18:54 #9
Takker......