Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 16:26 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

jdaugaard - lukket, hvorfor?

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=jdaugaard

er der en af coadmins der kan fortælle hvorfor denne bruger er blevet deaktiveret?

han har så vidt jeg og han selv kan se ikke lavet noget ulovligt.

POPCORN'et :)
http://www.fotx.net/phunkypopcorn
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. april 2002 - 16:29 #1
phunky>> der er nogen gange bruger der bliver deaktiveret uden at det er vi coadmins (eller jacob for den sags skyld). det er en bug i systemet og der arbejdes på den.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin
Avatar billede madd Nybegynder
14. april 2002 - 16:30 #2
lyder da mindre rart ?
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 16:31 #3
ka man så ikk få überadmin til at åbne ham igen?
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
14. april 2002 - 16:32 #4
phunkypopcorn>> skynd dig hellere at lukke spørgsmålen inden en af de der CoAdmins begynder at svine dig til...

Min bruger Qspi er også blevet deaktiveret... jeg fik bare at vide at det var aveligt og at jeg måtte oprette en ny.... derefter skrev de en masse pis om mig på http://www.eksperten.dk/coadmin/u_admin.phtml
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 16:34 #5
qspi: jeg tror sq ikk der er nogen der begynder at svine mig til - jeg taler i et pænt tonefald og er i øvrigt bare budbringer, så jeg ser ingen grund til at nogen skulle svine mig til
Avatar billede razor Nybegynder
14. april 2002 - 16:36 #6
qspi - hvis du vil brokke dig over en coadmin skal dette gøres direkte til Jacob (admin) på info@eksperten.dk - Hvis jeg ser dig gøre det igen skal jeg personligt deaktivere din bruger.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 16:42 #7
qspi: med den råbe skrige 14 årig pubertetsdrengattitude du ligger ud med ka jeg egentlig godt forstå at de er efter dig (efter at ha læst hvad det drejer sig om).

og hold så op med at spamme mit spørgsmål (ellers bliver du anmeldt *LÅL* just kidding)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. april 2002 - 16:46 #8
phunky - Der er især problemer hvis folk forsøger at skifte email adresse eller hvis folks mailserver har været nede. Kan Eksperten ikke finde modtageren, så bliver folk deaktiveret. Ikke sikkert at det er fejlen her.

Send en mail til Jacob admin (Hvis ikke du allerede har gjort det) :))

/Nikolaj
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 16:48 #9
det har jdaugaard selv gjort
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
14. april 2002 - 16:50 #10
Jeg taler pænt til dem der taler pænt til mig...

I kender princippet: Noget for noget...

phukny> nej, du kender ikke mit tonefald....
Avatar billede razor Nybegynder
14. april 2002 - 16:50 #11
Nu er det jo weekend, så mon ikke der kommer svar i løbet af mandagen :)
Avatar billede klas Juniormester
14. april 2002 - 16:54 #12
det skete også for mig ( http://www.eksperten.dk/spm/185386 )

Jeg gik ind på den funktion hvor man får tilsendt sit password .. da jeg klikkede på det link jeg fik i mailen var min konto atter aktiv...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. april 2002 - 16:56 #13
klas - Netop den der dumme mail fejl...
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 16:59 #14
har sendt besked videre
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 17:59 #15
nul point til dig klaes - tillykke ;)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 17:59 #16
ups klas
Avatar billede klas Juniormester
14. april 2002 - 18:00 #17
juhuu
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
15. april 2002 - 19:02 #18
Så er jeg åbenbart blevet aktiveret igen! Tak til Popcorn for hjælpen...
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2002 - 19:05 #19
så lidt