Avatar billede tolsen Nybegynder
14. april 2002 - 16:25 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Bruge TV som skærm

Hej Alle
Jeg har et SONY KV29X1E Trintron TV med RGB tilslutning via 21 pin SCART. Mit problem er at jeg er ikke klar over hvordan jeg skal tilslutte computeren, når jeg vil anvende RGB indgangen. Jeg har en Matrox G400 Dualhead grafikkort. Er der behov for specialkabler ??

Jeg har forsøgt at tilslutte ved at anvende adapterstikket der fulgt med grafikkortet men uden held - intet signal.

Der er 200 point på højkant, men så skal løsningen også virke.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 16:27 #1
Du skal inde i skærmindstillinger vælge output til skærm/tv
husk at køre pal.
Avatar billede pentium4 Juniormester
14. april 2002 - 17:09 #2
Hvis dit tv har en Tv/Video-switch skal den sættes til Video.

Ellers hent en manual her i pdf-format til acrobat reader som også kan hentes her, hvis du ikke har den.
http://www.matrox.com/mga/support/user_manuals/mill_g400/home.cfm
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. april 2002 - 14:58 #3
Du skal bare købe et kabel som går fra computeren til tv'et
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. maj 2002 - 17:58 #4
Sker der noget eller hvad???
Avatar billede pentium4 Juniormester
31. maj 2002 - 17:51 #5
Takker for point'ne.