Avatar billede 12705 Nybegynder
14. april 2002 - 14:54 Der er 2 kommentarer

Everquest

Jeg vil gerne prøve everquest før at jeg betaler for spillet men kan jeg prøve det???. Hvad koster det at spikke EQ pr md
Avatar billede 12705 Nybegynder
14. april 2002 - 14:54 #1
alså i DKK
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
14. april 2002 - 15:09 #2
Hejsa

Hvad jeg ved af så findes der ikke nogen demoer man kan prøve EverQuest på, du er simpelthen nødt til at prøve det hos en ven der har det, eller købe spillet og prøve det en måned gratis.

Men pas på, du vil elske EverQuest *S*

Jeg spiller det selv meget og er officer i en guild *S*

/Sweet1