Avatar billede braghe90 Nybegynder
14. april 2002 - 14:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Billedbehandlingsprogram ligesom Paint med jpg-understøttelse...

Er der nogen der kender til et program, hvor man kan ændre farven på hver enkelt pixel, ligesom i Paint? (det fungerer bare ikke i "20/20"...)... og det _skal_ være freeware
Avatar billede osaka_san Nybegynder
14. april 2002 - 14:16 #1
Avatar billede braghe90 Nybegynder
14. april 2002 - 14:17 #2
Til Windows (har prøvet Gimp'en til Windows... den går hele tiden ned og gør mit system ustabilt...)
Avatar billede lee Nybegynder
14. april 2002 - 21:12 #3
psp fx
Avatar billede claus_jac Nybegynder
16. april 2002 - 13:49 #4
>braghe90
Det lyder meget meget underligt at dit system bliver ustabilt, eftersom det intet laver med dit system!!!!!! Det kan godt gå ned og man skal ikke lave for mange drop-shadows, så går script-fu'en, ellers er det faktisk et ganske udmærket program. Ellers tag et kig på www.webattack.com de har en freeware sektion med blandt andet billedbehandlingsprogrammer!

Claus
Avatar billede estruplarsen Nybegynder
20. april 2002 - 02:08 #5
Hej braghe,

Projekt Dogwaffle på http://www.geocities.com/SiliconValley/Ridge/7251/cyberop.htm
er et godt bud!

hilsen estruplarsen
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. april 2002 - 21:07 #6
enig med lee, paint shop pro er nice :)
Avatar billede skovenborg Nybegynder
02. juni 2002 - 14:57 #7
Hvis du stadig er interesseret så prøv Pixia:
http://www.ab.wakwak.com/~knight/
Avatar billede skovenborg Nybegynder
02. juni 2002 - 14:57 #8
Skulle være et svar