Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 12:50 Der er 28 kommentarer og
9 løsninger

Vurdering ?

Hey!
Tænkte på det kunne være ret lige og høre hvad eksperterne mente om min site og chat.

www.Tower.dk

Hit me *Gør så klar*
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 12:51 #1
Hit me *Gør så klar*
Skulle have været
Hit me *Gør mig klar*

Men hvad fanden .. Det er jo søndag...
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. april 2002 - 12:53 #2
det er et totalt fedt layout, som farvemæssig er sat utrolig godt sammen.
men menuen kunne da godt være lidt mere brugervenlig, altså den er lidt svær at få øje på
14. april 2002 - 12:54 #3
"Det er over 1 time siden at du sidst har brugt brugersystemet,
så du er blevet logget af." bliver jeg mødt med når jeg opretter mig! Hmm... har aldrig brugt det, før.

Den besked for jeg faktisk over det hele, også når jeg "vil" chatte.
Avatar billede sthen Nybegynder
14. april 2002 - 12:54 #4
Flot design, men det tog mig "for" lang tid at finde ud af, hvad sitet skulle bruges til (formålet fremgår ikke klart nok).

Desuden er jeg 100% allergisk over for scriptfejl som meldes, når siden loades (og reloades). Kører IE6.0 og siden viser det berømte lille A i nederste venstre hjørne når siden er loadet.
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 12:55 #5
xzxzx > Det lyder lidt underligt.. Den må jeg hellere kigge på!
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 12:55 #6
sthen > A ?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. april 2002 - 12:56 #7
det er smart lavet med de reklamepladser, så de ikke er tydlige, før man ruller over dem med musen. kan også godt lide at det er et forholdsvis lille vindue, den er mere overskuelig.

karakter 11 ud af 13
Avatar billede medions Nybegynder
14. april 2002 - 12:58 #8
Karater mæssigt 11@13
Den er enormt flot, lige min stil!

Du skal nok overveje at fjerne rulleteksten nederst i højre hjørne! -det er fustrerende! - og så oxo banneret, - det passer ikke ind i designet!

Men ellers, et kanont flot site!! Det må sq siges!

//>Rune
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:00 #9
I må også meget gerne give chatten karektere
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:00 #10
Eller Karater

*G*
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. april 2002 - 13:01 #11
min ie, skriver udført, men med fejl på siden, det må da være lidt scriptfejl
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:03 #12
chokobear_dk > Im on it!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. april 2002 - 13:05 #13
okay, det lyder da godt, men jeg kan sku ikke huske hvad jeg kaldte mig da jeg oprettede mig, kan du ikke se det
Avatar billede funguy Nybegynder
14. april 2002 - 13:08 #14
Utroligt flot site, men jeg synes at du skulle overveje at placere dine menuer et andet sted end nederst på sitet! Det bliver lidt besværligt at skulle ned i bunden, trykke på en menu, op igen og læse hvad der kom ud af det.. Bare en idé! Men flot site anyway!!!!!!!!!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
14. april 2002 - 13:09 #15
Design: Jeg synes at det minder lidt om noget der kunne have været en skabelon i frontpage men det ser egentlig ganske nydeligt ud, men jeg kunne bedre lide det design du brugte før.

Karakter 8@13 !

Programmering (chat):

Chatten er godt programmeret og her synes der ikke just at være nogle fejl.

Karakter: 11@13.

Ide: Det holder ikke at klone n.dk som igen har fået ideen fra udlandet. Din side kan godt accepteres da du er gået i dybden med det men alle de andre små php kloner er da til at brække sig over.

Karakter: 6@13.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. april 2002 - 13:13 #16
Advarsel! Siden er forældet. Den anmodede side blev oprettet ved hjælp af de oplysninger, du har sendt i en formular. Denne side er ikke længere tilgængelig. Som en sikkerhedsforanstaltning sender Internet Explorer ikke automatisk oplysningerne igen.

Hvis du vil sende oplysningerne igen og se denne webside, skal du klikke på knappen Opdater.

det skriver den deroppe, hvor du logger ind, det vil sige da jeg har prøvet at logge ind
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:13 #17
chokobear_dk > Din bruger hedder : CHokobear
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:15 #18
freefreelancer > Ang det med at "klon" n.dk
Jeg vil ikke kalde det en klon.. De eneste vi har sammen med dem er vinklen.. Jeg kan overhovedet ikke se andre ligheder når jeg sidder og kigger..
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:15 #19
(og er enig med det php kloner)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
14. april 2002 - 13:16 #20
Ideen er jo præcis den samme...En virtuel chat med små figurer egne chat rooms og ting  ? :)
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:17 #21
Og jeg vil så sige jeg har prøvet og komme væk fra N.dk vinklen, men det ser SÅ dumt ud set oppe fra... Og det er ikke til at lave i doom vinkel.. Så jeg er sådan lidt lost
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:18 #22
*der er ingen ting!*

Men jeg vil så igen sige at en Virtuel chat med små figure, er set mange andre steder end n.dk (Hvilket jeg personlig mener er dårligt programmeret.. Men nok om det)
Det er jo lige som en tekst chat.. De vælter stadig frem, men der er masser af dem

Lige som der er masser af virtuelle chatte med små figure...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
14. april 2002 - 13:19 #23
Hvis du skulle være rigtig cult skulle du lave det som man kender det fra counter strike osv.... Det kunne være noget der sparkede røv hvis du vel og mærke kunne holde hastigheden oppe :)
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:21 #24
Yeah Doom style.. Det er til at lave.. Men alt det grafik det kræver er meget svært og lave *S*
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:22 #25
Faktisk er det ikke VOLDSOMT svært og lave, men grafikken kræver sin mand...

Og tower har og vil altid være et freebie projekt.. Ingen af os får løn.. Derfor vil det kræve en noget indsats fra grafikerene
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:23 #26
og vil altid > Måske forkert formuleret.. Vi regner med at kunne tjene nogle penge... Men PT *G*
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
14. april 2002 - 13:24 #27
Hehe ja det vil jeg gerne tro :)

Men forestil dig at kravle op af en stige når man vil besøge de andres lejligheder osv....Ligeledes hvis der fandtes såkaldte ting og du løb ude på en stor plads og smed dem og så kom der en storm af folk bag dig for at tage dem.....Du skulle så kunne løbe lidt hurtigere end dem *Gg* (jae fantasien fejler intet) :)
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:27 #28
Hehe ja

Det er jo ikke svært og lave.. Men det ville kræve en noget vild grafiker...
Og en masse programmerings tid
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
14. april 2002 - 13:33 #29
Programmerins tiden kan du vel finde hos dig selv :)

Grafikkeren skulle du nok kunne få fat i :) (feks. forumet på www.3dmaxer.dk )
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:35 #30
Du skal jo huske de skal arbejde gratis *S*
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
14. april 2002 - 13:37 #31
Mon ikke det alligevel kunne blive en realitet hvis du skriver en god projektbeskrivelse og tilbyder 25% ejerskab i projektet`?
Avatar billede nuckiear Nybegynder
14. april 2002 - 13:39 #32
Tjoo *S*

Men Shh nu tilbage til vuderingen *G*
Avatar billede roedz Nybegynder
14. april 2002 - 23:24 #33
Siden er fornuftig bikset sammen, men

1. der mangler et eller andet. Ude til højre burde der være en lodret streg, eller noget ligende, bare for at få en afslutning på.

2. Siden virker en smule rodet, det er vigtigt at prøve at gøre overskurligheden så god som muligt.

3. du kunne måske godt prøve at forbedre brugevenligheden på siden en smule

Ellers synes jeg du er sluppet meget godt fra det - 9@13

//Roedz
www.9ia.dk
Avatar billede roedz Nybegynder
14. april 2002 - 23:24 #34
det var et svar :)
Avatar billede hansidk Nybegynder
17. april 2002 - 01:09 #35
HMMM
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
17. april 2002 - 17:38 #36
jeg kan ikke se formålet ved siden

kristian thostrup
thostrup_kristian@hotmail.com
www.tipsraad.webbyen.dk
Avatar billede heungsu Nybegynder
24. april 2002 - 14:47 #37
Det er en herre nice side....
Bare en ting. Jeg kan ikke lide marquee'en nede i bunden der fortæller hvor mange brugere er online. Det ville være bedre hvis den ikke scrollede....synes jeg.
Nå men eller meget meget nice design.