Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
13. april 2002 - 22:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ADMIN: Jeg kan ikke logge på!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>ADMIN<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Min bruger qspi bliver lige pludseligt logget ud af Eksperten og kan nu ikke logge på... den siger at brugernavn og password ikke passer sammen og når jeg vil have tilsendt det til min mail, kan den ikke finde brugeren qspi...

Jeg har nu oprettet denne her bruger midlertid og bruger denne, indtil I får rettet fejlen/fundet ud af hvorfor qspi ikke kan logge på.....!
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
13. april 2002 - 23:02 #1
Hmmmm... den siger at konto´en qspi ikke er aktiv...?! Kan nogle give mig en forklaring på dette??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. april 2002 - 23:36 #2
lukke?
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
13. april 2002 - 23:37 #3
Egentligt burde jeg ikke lukke... for admin har jeg ikke tilkende givet sig.....