Avatar billede tofferman Nybegynder
13. april 2002 - 21:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Importere mail til Outlook 2000

Hejsa!
Jeg har indtil nu brugt Outlook Express, men nu har jeg installeret Office 2000, og vil gerne bruge Outlook 2000 i stedet for. Men første gang jeg startede Outlook 2000 kom der en guide, som skulle hjælpe med at hente alle indstillinger fra Outlook Express.

Problemet er, at programmet stødte ind i en fejl med nogle manglende DLL-filer, og ikke kunne fortsætte. Nu kan jeg slet ikke åbne Outlook 2000 :-(

Jeg kører iøvrigt Windows XP Home og har indtil nu brugt Outlook Express 6.0 med alle opdateringer.
Avatar billede dana Nybegynder
13. april 2002 - 23:30 #1
Har du afinstalleret OE før du åbnede OL2000 første gang?
Avatar billede rebecca Novice
14. april 2002 - 00:26 #2
Smid cd i drevet, og geninstaller outlook 2000
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. april 2002 - 13:03 #3
dana> Nej, det har jeg ikke. Kan man umiddelbart afinstallere OE i winXP? Den installeres jo helt af sig selv når man installerer XP.

rebecca> Det har jeg prøvet, og det hjalp ikke :´-/
Avatar billede dana Nybegynder
14. april 2002 - 13:13 #4
Jeg har set det på en PC, at OL2000 ikke kunne køre efter, at OE var afinstalleret. Lyder mystisk, men sandt er det. Efter at have geninstalleret OE, så virkede OL2000 igen og der kom ingen fejlmeddelelser.
Jeg ved ikke om OE er en integreret del af XP, så afinstallation af OE må komme an på en prøve.
Avatar billede dana Nybegynder
14. april 2002 - 13:14 #5
Det skal lige siges, at OS på den pågældende PC var Win98 Second Edition.
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. april 2002 - 13:20 #6
dana>Ok, men jeg havde ingen problemer da jeg kørte 98 og senere ME. Men jeg vil lige prøve at geninstallere OE, og derefter prøve OL2000 igen.
Avatar billede pelle_klumpfeber Nybegynder
14. april 2002 - 15:59 #7
Hvis det kun er dine e-mails du vil have overført til outlook 2000, kan du markere alle dine beskeder i inbakke og trække dem ud i en mappe.

Herefter åbner du outlook 2000, marker de gemte beskeder og træk dem ind i inbakke.

Det samme kan du gøre med udbakke... Håber du kan bruge det.
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. april 2002 - 20:12 #8
pelle_klumpfeber > Problemet er, at jeg slet ikke kan starte Outlook 2000. Den siger at den mangler nogle DLL´ere.
Avatar billede dana Nybegynder
14. april 2002 - 21:00 #9
Har du checket i Windows Update om der er mulighed for installation af DLL filer der? Se hvad der er af muligheder I WU.
Jeg går ud fra, at det med geninstallation af OE ikke lykkedes?
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. april 2002 - 23:03 #10
Nu er jeg kommet hjem fra kæresten, og sidder ved min puter og kan se præcis hvad den siger.

Den første boks siger at den mangler IRT20.DLL. Når jeg svarer ok kommer der en anden boks og siger at den mangler OMINT.DLL.
Avatar billede tofferman Nybegynder
26. april 2002 - 13:13 #11
Øvser! Ingen løsning.
Avatar billede tofferman Nybegynder
05. juni 2002 - 22:16 #12
Nu er jeg blevet klogere. Det var pga. de office-opdateringer jeg hentede hos microsoft :-(