Avatar billede zelexus Nybegynder
13. april 2002 - 21:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

CD brænder program fryser

Hey!

Jeg bruger programmet Neo Burning Rom (version 5.0.4.8. bundled)
Når jeg brænder, eller tester mine CD'er fryser programmet når jeg kommer til 100 %. Trykker derefter Alt+Ctrl+del hvorefter programmet afslutter. Sjovt nok virker mine CD'er?

Det kan da ikke være normalt programmet fryser når jeg når 100 %. Er der noget jeg kan gøre, for at løse dette problem?

Har prøvet andre programmer, men de gør det samme!
Avatar billede al_dair Nybegynder
13. april 2002 - 21:38 #1
Du brænder med dit CR-RW og din CD-Rom siddende på den samme IDE. Fjerne fluebenet i "On-fly" brænding. Du flytter først filerne til din harddidsk..
Avatar billede tofferman Nybegynder
13. april 2002 - 21:38 #2
Bruger du Win XP, for der kan være nogle kompatibilitetsproblemer?
Avatar billede al_dair Nybegynder
13. april 2002 - 21:41 #3
On-fly brændingen flytter filerne med det samme til buffer, og derefter til CD. Det kan den ikke klare. Har oplevet det.
Avatar billede pentium4 Juniormester
13. april 2002 - 23:52 #4
Flyt om på dine drev hvis de sidder på det samme kabel.

Primær = HD (Master) + CD-rom (Slave)
Sekundær = Brænder (Master)

Hvis du har 2 HD sætter du den anden som master på sekundær og brænderen skal så være slave.
Avatar billede zelexus Nybegynder
13. april 2002 - 23:55 #5
Jeg bruger Win98
Avatar billede zelexus Nybegynder
14. april 2002 - 08:12 #6
Thx a_dair! Har fået det til at virke!
Avatar billede summer Mester
14. april 2002 - 12:21 #7
zelexus>>> Sikke en gang vås. Selvfølgelig kan den klare On-fly, bruger næsten aldrig andet. DMA skal også være aktiveret i drevene. Hvis du ikke ved hvordan så skriv igen.
Opdater til nyeste Nero 5.5.8.0 gratis her grtis:
http://www.nero.com/en/download.htm
Download Nero5580.exe fra en af de fem servere og gem den hvor du plejer at gemme downloads. Dernæst går du lidt længere ned og vælger Danish, hvis nero skal køre på dansk. Endelig går du ned og downloader CoverDesigner & WaveEditor Help Files - tast Danish og gem. Nu går du ind hvor du har gemt de tre Nero-downloads og installerer dem en af gangen og genstarter. Tænk ikke på din gamle Nero-installering. Det finder programmet selv ud af.
Avatar billede pentium4 Juniormester
14. april 2002 - 16:10 #8
Det er da også bedre at få flyttet om på drevne en gang for alle så du kan bruge "On The Fly"
Avatar billede summer Mester
14. april 2002 - 17:36 #9
Nå men zelexus er åbenbart tilfreds med svaret, selv om jeg ikke synes det var fyldestgørende - og det er lukket, so that's that.