Avatar billede insaint_16.dk Nybegynder
13. april 2002 - 20:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

BRUG FOR HURTIG HJÆLP!!

Hjælp, jeg har lige købt nyt motherboard og cpu men da cpuen ikke er kommet hjem endnu ville jeg lige spørge om hvad en AMD athlon palomino xp går ind under, Athlon, XP, athlon xp eller Palamino. hvis den ikke passer på athlon xp skal den sendes tilbage... BRUG FOR HURTIG HJÆLP!!
Avatar billede tblaster Nybegynder
13. april 2002 - 20:30 #1
athlon xp!
Avatar billede tblaster Nybegynder
13. april 2002 - 20:30 #2
:-D
Avatar billede tblaster Nybegynder
13. april 2002 - 20:30 #3
Alle palomino xp, athlon xp og hvad de ikke hedder, går ind unde AMD ATHLON XP!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2002 - 20:31 #4
Skal du vide om en Athlon Palomino cpu kan sidde på et bundkort til Athlon XP????????
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
13. april 2002 - 20:32 #5
Athlon = gammel AMD processor
XP = ikke rigtig noget (udover et styresystem fra Microsoft som ikke har noget med sagen at gøre).
Athlon XP = De nyeste processorer fra AMD.
Palomino = "Kælenavn" for Athlon XP
Avatar billede niklaj Nybegynder
13. april 2002 - 20:32 #6
XP er det samme som Palomino
Avatar billede niklaj Nybegynder
13. april 2002 - 20:35 #7
Faltisk blev den først kaldt Palomino, men så kort før realese sagde AMD at de ville kalde den Athlon XP i stedet for Palomino
Avatar billede insaint_16.dk Nybegynder
13. april 2002 - 21:09 #8
Tusind tak for jeres hjælp nu kan jeg i ro og mag smække min AMD Athlon Palomino Xp CPU i mit nye bundkort... TAK!!