Avatar billede 09abz Nybegynder
13. april 2002 - 19:31 Der er 8 kommentarer

Admin Mod

Hey Eksperter

Tak for adresserne, men har et problem med instalationen, nåår jeg skal installere Admin Mod og er nået det til hvor den spørger om hvilket Mod man vil bruge siger den "Liblist.gam not found....."  er der nogen af jer der kan give mig en grundig forklaring (step by step) om hvordan jeg installerer den korrekt?

-
Håber i kan hjælpe
Avatar billede otis Nybegynder
13. april 2002 - 19:37 #1
Hvad snakker du om ?
Avatar billede 09abz Nybegynder
13. april 2002 - 19:39 #2
Kender du til Admin-mod?
Avatar billede otis Nybegynder
13. april 2002 - 19:41 #3
hvad _er_ admin-mod ?
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. april 2002 - 19:41 #4
Hey otis... fik aldrig sagt tak for det du kodede den anden dag :)
thx
Avatar billede otis Nybegynder
13. april 2002 - 19:46 #5
taskmgr, virkede det ? :)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. april 2002 - 19:53 #6
Ja ja...
Men jeg ku sgu ikke få den til at vise flere billeder af gangen :(
...må sgu læse lidt på det, tror jeg.
Avatar billede otis Nybegynder
13. april 2002 - 19:54 #7
hehe, held og lykke.. jeg besøger en ven i århus og vi vil en tur ned i byen nu... det går heller ikke vi spammer hans spørgsmål ;)

Hyg dig, eller kom til Århus :P
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. april 2002 - 19:56 #8
Hehe... Sgu langt fra Køge til Århus :D

Nå, men tak, og sorry for spam ;)