Avatar billede fico Nybegynder
13. april 2002 - 19:28 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

[GeForce 2 TI] Er dette godt?

Hej

Er dette kort godt: http://www.pc-reports.de/de/index.php3?section=articles&com=comtra&action=show&id=191&cat=1

Jeg ved godt at TI er det bedste, men er producenten god?

Med venlig hilsen
Peter Bøgh
Avatar billede rdc Nybegynder
13. april 2002 - 19:48 #1
Jep, det er noget af det bedste du kan få:
Jeg har selv GeForce 2 TI med 64MB ram.
1)
Den er tydeligt og klart bedre til spil, da det overhovedet ikke cracker, om det så er et spil der kræver det bedste kort.
2)
Du vil få stor gavn af den i fremtiden, da de nyeste spil snart vil kræve 32-64MB ram.
3)
Når du har et grafikkort med 64MB ram så er du ihvert fald godt kørende.

NB! HVis du spiller counterstrike, så skal du bare lige vide at jeg spiller på et af de højeste opløsninger, og det cracker ikke.
Bemærk: Min egen computer indeholder det her:
1000 Mhz Pentium III,
512MB Ram,
64MB grafikkort.

Hvis din computer opfylder de krav, så er der ingen spil der stort set ikke kan spilles, da jeg kan spille alle spil uden noget som helst crack.
Avatar billede fico Nybegynder
13. april 2002 - 20:20 #2
Jamen er Palit Daytona et godt mærke?
Avatar billede peet-49 Novice
13. april 2002 - 20:29 #3
Daytona er udmærket,der er ikke den store forskel på de forskellige producenter, da de er bygget op på de samme chips.
Avatar billede insaint_16.dk Nybegynder
13. april 2002 - 21:14 #4
Fuck hvem der her lavet det, for hvis et geforce kort skal i butikken skal det godkendes af dem der originalt lavede det kort... og hvis du kan købe det er det ´nok blevet godt ´kendt.:!!
Avatar billede peet-49 Novice
13. april 2002 - 22:17 #5
insaint 16.dk>> GeForce bruger NEVIDÁ`s chip også, og der er aldeles ikke nogen, der skal godkende noget som helst.
Avatar billede moernmik.dk Nybegynder
16. april 2002 - 10:24 #6
fico.. Sidder sev med et Geforce2 TI [fra Asus].. Og kan varmt anbefale det, men da jeg skal have have et Geforce4 skal jeg af med det altså sælge det..!!
Avatar billede fico Nybegynder
16. april 2002 - 15:39 #7
ok
Avatar billede hankey Nybegynder
18. april 2002 - 02:04 #8
Hvorfor købe et GF2 TI når du kan få et GF3 Ti 200 til næsten det samme?
Check edbpriser.dk...har selv et palit daytona GF3 ti200 med 128 mb ddr og tv out som jeg gav 1350 kr for og det virker perfekt og jeg har clocket det til et Ti 500 med standard køler...