Avatar billede sj10 Nybegynder
13. april 2002 - 19:19 Der er 8 kommentarer

2 styresystemer???

Hej,

Jeg har lige reinstallerer win xp (slettede de gamle partioner og oprettede én partition). Men efter installationen kommer den så ved opstart og beder mig vælge styresystem (begge XP). Når man vælger det 1. starter den nye installation op - og ved nr. 2 kommer den bare med en fejlmeddelelse.

Er der nogen måder man kan fjerne denne bootfunktion, uden at reinstallere?

SJ
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. april 2002 - 19:21 #1
højre-klik på denne computer, egenskaber, advanceret, startup and recovery, fjern flue ben i display list of OS
Avatar billede resten Nybegynder
13. april 2002 - 19:22 #2
højreklik på denne computer-egenskaber-avanceret-klik på indstillinger under start og genoprettelse og sæt herefter din boot tid ned.
Avatar billede sj10 Nybegynder
13. april 2002 - 19:28 #3
Det kan jeg da ikke se ved at højreklikke på "denne computer". Det er WIN XP Pro!!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. april 2002 - 19:30 #4
kan du ikke se denne computer??

så gå i kontrolpanel, system, advancert, osv..
Avatar billede 12705 Nybegynder
13. april 2002 - 19:57 #5
prøv at kikke i c:\boot.ini
Avatar billede peet-49 Novice
13. april 2002 - 20:32 #6
KØR-msconfig find booten under start og fjern fluebenet.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. april 2002 - 10:10 #7
har du fået klaret det???????
Avatar billede arlet Juniormester
09. august 2003 - 15:19 #8
Luk spørgsmålet