Avatar billede da_kbaz Nybegynder
13. april 2002 - 18:45 Der er 5 kommentarer

Suma Geforce 3 TI 200 TV-Out problem

Hej

Jeg har et Suma Geforce3 TI 200 med TV-Out, problemet er at jeg ikke har kunne bruge mit tv-out siden driver 21.83. Fra og med detonator version 23.11 kan jeg ikke slå tv'et til.

Nogen der har en løsning på dette problem?
Avatar billede bullet! Nybegynder
13. april 2002 - 18:55 #1
har du sat kablet i, for det skal du før den registrere du har tv til, hvad med at prøve sidste nye vision 28.32
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
13. april 2002 - 19:58 #2
Jeg kører med sidste nye version, og ja kablet er _selvfølgelig_ sat i :)
Avatar billede insaint_16.dk Nybegynder
13. april 2002 - 21:17 #3
Når jeg kører med de nyeste driver kan jeg kun klone mit skærm billede og ikke aktivere det så at mit skrivebord bliver udvidet til begge skærme.. og jeg kan heller ikke sætte tv'et ned i opløsning, noget rigtig pis!!
Avatar billede hankey Nybegynder
18. april 2002 - 02:05 #4
Hej du skal gå ind på www.tvtool.de og downloade det program så virker det med det samme og med alle de forskellige driver versioner...
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
18. april 2002 - 20:22 #5
Jeg har TV Tool 5.0 købt(Originalt! vel og mærke), og virkede fint i gamle dage med mit Geforce 2 MX200, men ikke med mit Geforce 3. Skærmen går ud, og der kommer intet på TV'et.