Avatar billede olebole Juniormester
13. april 2002 - 18:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Olebole logger ud - for good!

Jeg tillader mig hermed en cross-post, da jeg gerne vil sige pænt farvel til alle gamle venner i begge 'mine' kategorier:

  http://www.eksperten.dk/spm/197690

/mvh
Avatar billede 12705 Nybegynder
13. april 2002 - 18:38 #1
lukker du så din bruger
Avatar billede olebole Juniormester
13. april 2002 - 19:00 #2
Hmmm ...... forkert sted - skulle have været i JavaScript. Så loggede jeg zq på igen  :)

12705 >> Nej - den får lov at stå, som mit 'visitkort'  ;o)
/mvh
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. marts 2005 - 19:37 #3
Hey olebole, jeg skriver i dette spørgsmål for at spamme andre brugere mindst muligt.

Jeg vil høre om det er muligt at komme i kontakt med dig på den ene eller anden måde, hvis det er muligt håber jeg du kontakter mig på martin (at) tygsen . dk

PS. det er ikke får at få hjælp til nogle konkrete ting.

På forhånd tak.