Avatar billede vardepigen Praktikant
13. april 2002 - 17:23 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

hvilket er det bedste antivirus program

Hvilket antivirus program er det bedste i øjeblikket.
Jeg kører med windows 98.. cabel modem
Avatar billede cocio Nybegynder
13. april 2002 - 17:24 #1
Mcafee... Er det bedste synes jeg ihvertfald....
Avatar billede kimiwan Nybegynder
13. april 2002 - 17:24 #2
prøv med kaspersky, det er godt

hold dig fra norton antivirus, det tager al din cpu
Avatar billede cocio Nybegynder
13. april 2002 - 17:24 #3
Du kan downloade en demo version her :
www.mcafee.com
Avatar billede riversen Nybegynder
13. april 2002 - 17:25 #4
ingen, men er selv tilhænger af mcAfee...hvis du skal til at investere i det, vil jeg lige nævne at der findes udmærkede GRATIS scannere, som også tilbyder løbende opdateringer...
Avatar billede riversen Nybegynder
13. april 2002 - 17:25 #5
Avatar billede cocio Nybegynder
13. april 2002 - 17:26 #6
Avatar billede vardepigen Praktikant
13. april 2002 - 17:26 #7
mit ønske er: at downloade et virusprogram fra nettet, men ikke et demoprogram......  så hvis i har et link, vil det være fint
Avatar billede kimiwan Nybegynder
13. april 2002 - 17:27 #8
freeware eller trialware med mulighed for at købe?
Avatar billede vardepigen Praktikant
13. april 2002 - 17:28 #9
det skal helst være freeware
Avatar billede vardepigen Praktikant
13. april 2002 - 17:29 #10
riversen: kender du noget til vcatch??
Avatar billede cocio Nybegynder
13. april 2002 - 17:29 #11
Prøv en demo-version af Mcafee :)
Avatar billede cocio Nybegynder
13. april 2002 - 17:29 #12
Jeg har linket til det....
Avatar billede kimiwan Nybegynder
13. april 2002 - 17:29 #13
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:30 #14
vardepigen >> Kontakt mig å ICQ: 121534695
Så snakker vi om det!
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:30 #15
vardepigen >> Kontakt mig å ICQ: 121534695
Så snakker vi om det!
Avatar billede ravencmp Novice
13. april 2002 - 17:30 #16
prøv med http://www.freewarearena.com/antivirus.html

men hvis du vil have noget der virker helt perfekt anbefaler jeg altså at du betaler de 30 $ om året det koster for et abb. på mcafee clinic den er altid uptodate og den er ikke voldsomt dyr men den er MEGET effektiv
Avatar billede kimiwan Nybegynder
13. april 2002 - 17:30 #17
cocio: mcafee er ikke freeware - det skal købes efter en md. eller sådan noget.
Avatar billede vardepigen Praktikant
13. april 2002 - 17:31 #18
hvorfor over icq??
Avatar billede cocio Nybegynder
13. april 2002 - 17:33 #19
Kimiwan -
Hvordan kan jeg så have det uden at have givet en klejne for det ?? (Og det er IKKE warez)
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:34 #20
Fordi man ikke må linke til warez her!
Avatar billede kimiwan Nybegynder
13. april 2002 - 17:34 #21
cocio: det kan du jo fortælle mig - jeg er meget nysgerrig :o)
Avatar billede cocio Nybegynder
13. april 2002 - 17:35 #22
Er du dum phr34k ?
Jeg har lige skrevet at det ikke er warez!!!
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:35 #23
Fordi man ikke må linke til warez her!
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:35 #24
Det koster da penge!
Avatar billede cocio Nybegynder
13. april 2002 - 17:35 #25
Kimiwan -
Jeg har bare downloadet en demo-version... Den har jeg efterhånden haft længe, men den dutter stadig :)
Avatar billede cocio Nybegynder
13. april 2002 - 17:36 #26
Og jeg har gjort det på McAfee's hjemmeside....
Avatar billede kimiwan Nybegynder
13. april 2002 - 17:36 #27
cocio: og du har ikke cracket den for at fjerne udløbsdatoen?
Avatar billede cocio Nybegynder
13. april 2002 - 17:37 #28
Nope.....
Avatar billede cocio Nybegynder
13. april 2002 - 17:38 #29
Jeg tror jeg har haft demo-versionen i ½ år nu :)
Avatar billede kimiwan Nybegynder
13. april 2002 - 17:38 #30
cocio: lyder *interessant*  *s*
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
13. april 2002 - 17:40 #31
Jeg anbefaler klart Panda's Antivirus..
de har både en online scanner samt 24 timers, som betyder at hvis du sender dem en fil med virus i har de en antivirus indenfor 24 timer..

det er sgu da fed service..
Avatar billede riversen Nybegynder
13. april 2002 - 17:41 #32
vardepigen: nej, jeg kender det ikke...
Avatar billede riversen Nybegynder
13. april 2002 - 17:43 #33
tror ikke en demo-version af mcafee kan fjerne vira...den kan sikkert fange dem, men næppe fjerne...
Avatar billede summer Mester
13. april 2002 - 18:43 #34
Jeg fatter ikke at man vil betale i dyre domme for et AV program. Gå ind på Chris Kjølby's danske site http://www.avirus.dk/ Her er et fremragende dankssproget link til 4 freeware programmer, alt man behøver. 1)AntiVir til installation på computeren 2) Firewall 3) Zip program 4) F-PROT, som er en download på to disketter, som langsomt men usvigelig sikkert fjerner 99,9% af evt. vira.
Alle fire programmer virker fremragende og med gratis opdatering af de to AV-programmer. Hvis man tilmeleder sig Chris Kjølby's nyhedsbrev, får man blandt meget andet besked, når der er opdateringer.
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. april 2002 - 19:13 #35
Jeg vil ikke give kimiwan ret i at Norton AV tager alt CPU! Det har jeg oplevet med McAfee og Kaspersky.... men dem bruger jeg ikke mere.

Jeg holder mig til Norton AV, for det synes jeg køre som det skal. Har indtil nu ikke fundet noget jeg bedere kunne lide. Der har altid været et eller andet i vejen med de andre produkter, som har gjort at jeg har holdt mig til Norton.

McAfee har jeg dog ikke prøvet i de nyeste versioner, så jeg ved ikke om det er blevet bedere, set fra min synsvinkel af. McAfee er ellers det næste valg, jeg ville lave efter Norton.
Avatar billede insaint_16.dk Nybegynder
13. april 2002 - 23:57 #36
001-2JBW-8YIA ... dette er mit serial nummer til McAffe men ved ikke om det duer med andet end version 1.00.306  men prøv
Avatar billede perhaps Nybegynder
14. april 2002 - 07:11 #37
riversen>VCatch skulle være spyware fra Israel, men jeg har ingen beviser. Ingen eksperter har endnu kunnet bevise hvorledes programmet fanger vira. Jeg fraråder det altid.
vardepigen> Prøv summers forslag det er det bedste. Vil du have købeprogrammer så er PC-Cillin rigtig godt, nemt at bruge og også rimeligt billigt.
Avatar billede vardepigen Praktikant
14. april 2002 - 07:19 #38
er det så meningen at man installerer alle de programmer som summer foreslår....
Avatar billede summer Mester
14. april 2002 - 09:41 #39
vardepigen>>> Nej det er selvfølgelig frit. du kan hente et eller flere efter behov. 1) AntiVir kan man ikke undvære. Det kører som et normalt AV program på din computer. 4) F-PROT synes jeg er næsten lige så uundværlig, da den via de to disketter fjerner vira inden computeren er startet op. F-PROT fjerner altså også evt. boot vira.
Hvis du så tilmelder dig nyhedsbrevet, får du besked så snart der er opdateringer. 3)nævnte jeg bare som en mulighed. 2) Firwall er smag og behag. Jeg bruger det ikke selv, da jeg kører Outlook Express og er meget varsom med hvilke vedhæftede filer jeg åbner.
Avatar billede vardepigen Praktikant
14. april 2002 - 09:52 #40
jeg  har installeret antivir og den fandt også en enkelt
det lyder indviklet med F-PROT, så det ved jeg ikke om jeg vil give mig i kast med......
Avatar billede summer Mester
14. april 2002 - 11:39 #41
Takker. Jeg synes nu du skal hente F-PROT. Chris Kjølby giver jo en god beskrivelse og der er også dansk menu i selve programmet. Programmet bruger man jo ikke i det daglige, men hvis man får problemer med en virus, så er det rart, at kunne sætte disketten i computeren og starte op (det er såre simpelt), så kan man ud fra den danske menu vælge hvilken virusscanningsform man vil. Det tager lidt tid, men jeg har endnu ikke oplevet nogen virus slippe levende igennnem en F-PROT scanning - Husk at tilmelde dig Chris Kjølby's nyhedsbrev. God søndag, her fra det nordjydske.
Avatar billede vardepigen Praktikant
14. april 2002 - 11:51 #42
jeg vil hente programmet en dag jeg får bedre tid, til at sætte mig rigtig ind i det. ellers må du hjælpe mig, igen igen....*SS*
Også en fortsat god søndag, her fra det vestjyske.