Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 16:46 Der er 48 kommentarer og
1 løsning

Ikon - Open!

Er der en som vil tage et screenshot til mig af der der åbnede ikon i Stifinder?

Det LUKKEDE ser sådan ud: http://www.fugleonline.dk/images/plus.gif

.::Michael::.
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 16:47 #1
Den der prikkede streg ( http://www.fugleonline.dk/images/minus.gif ) må gerne følge med!
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 16:49 #2
Men det skal den i øvrigt ikke :D
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 16:50 #3
Eller jo - sorry ;D
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
13. april 2002 - 16:53 #4
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
13. april 2002 - 16:54 #5
der er sq ingen streg i min stifinder *G*
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 16:54 #6
Neej hvor den skinner ;D
Kan du så ikke også lave den lukkede mappe, hvor den skinner?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
13. april 2002 - 16:55 #7
http://www.bornstein.dk/ikon.bmp
Her er den som åben..
Men hvorfor ikke bare selv lave det??
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
13. april 2002 - 16:56 #8
.....skinner?
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 16:59 #9
Skal du ikke snart lukke dette spørgsmål, eller venter du bre på at der kommer mere??

Nu hvor vi er igang med det med links syntes jeg også lige at du skal lave link-farven om i den tagwall.. Den er blå??

Som OK ikke skriver kan jeg faktisk også bedere lide jeres gamle design.. Altså den på http://www.guddo.dk/m0jn/
Ved ikke rigtigt.. Du har jo ikke fået lavet fejlene om endnu.. Såå..
<-- NICKLASB....? Hvor kender du den fra?
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 17:00 #10
Gud hvor er jeg sjov at høre på i dag ;D
Ej det jeg mente var:

Prøv at sammenligne min lukkede:
http://www.fugleonline.dk/images/plus.gif

Med din åbne:
www.adore.dk/design/projekter/aaben_mappe.GIF

nicklas det gør jeg ikke fordi min trial version af PhotoImpact er udløbes (hehe) og det fylder så fandens meget i paint!!

.::Michael::.
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:01 #11
Adobe Photoshop ?!!?
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 17:01 #12
Den forstod jeg ikke phr!
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
13. april 2002 - 17:02 #13
Nååh :) - Jeg laver den lukkede osse...
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:02 #14
Brug da Photoshop!
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:02 #15
Hi Thomas....
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 17:03 #16
phr svar mig! Hvad laver du? Spammer mit spørgsmål? Elelr har du taget fejl?
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
13. april 2002 - 17:03 #17
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:05 #18
Michealb >> "nicklas det gør jeg ikke fordi min trial version af PhotoImpact er udløbes (hehe) og det fylder så fandens meget i paint!!"

Så siger jeg: "Hvad med at du prøver Abobe Photoshop!"
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 17:07 #19
Nej du skriver alt mulgit med:

"Nu hvor vi er igang med det med links syntes jeg også lige at du skal lave link-farven om i den tagwall.. Den er blå??"

Det har absolut INTET emd emnet at gøre!

Så skriver du:
"Som OK ikke skriver kan jeg faktisk også bedere lide jeres gamle design.." Hvem fanden er OK og hvorfor nævner du det?

"Altså den på http://www.guddo.dk/m0jn/ Ved ikke rigtigt.. Du har jo ikke fået lavet fejlene om endnu.. Såå.."

Hvilke fejl? Hvad i alverden snakker du om?

"<-- NICKLASB....? Hvor kender du den fra?"
Kender hvad fra? Hvad snakker vi om nu? Hvor Nicklas kender ikonet fra?

Tsk!!
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 17:09 #20
Nå... tilbage til emnet peter ;D

Det ser sku fint ud du... Tak for det - syntes du jeg skulle uplaode den side jeg skal bruge dem på når jeg er færdig, eller er 'vi' lgieglade ???

.::Michael::.
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
13. april 2002 - 17:10 #21
Jeg ved ikke hvad han har gang i, men det er et inlæg som han også har skrevet i en af mine spørgsmål... Han sagde osse hi thomas, så det er sikkert en jeg kender.. (medmindre en anden der har svaret her hedder thomas?)
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:10 #22
"Nu hvor vi er igang med det med links syntes jeg også lige at du skal lave link-farven om i den tagwall.. Den er blå??"
"Som OK ikke skriver kan jeg faktisk også bedere lide jeres gamle design.."
"Altså den på http://www.guddo.dk/m0jn/ Ved ikke rigtigt.. Du har jo ikke fået lavet fejlene om endnu.. Såå.."

Har _JEG_ skrevet det?
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
13. april 2002 - 17:11 #23
øhm... Tjaeh... Det villa da være mærkeligt ikke at uploade den? :D
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 17:12 #24
Absolut anmeldt!

Nå så du hedder THomas ;D
Troede du hed peter!! Hmm Peter pan... Maybe not ;D

.::Michael::.
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
13. april 2002 - 17:14 #25
:P
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:15 #26
Skal du ikke snart lukke dette spørgsmål, eller venter du bre på at der kommer mere??

Nu hvor vi er igang med det med links syntes jeg også lige at du skal lave link-farven om i den tagwall.. Den er blå??
<-- Det var en fejl... Jeg kom til at kopiere noget andet med! Sorry!
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:15 #27
:D
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 17:16 #28
phr34k du er anmeldt, og jeg giver ikek felre kommenaterer! CoAdmin/Admin må jo afgøre hvad han/hun vil!

Thomas jeg vender tilbage når linksiden (det er der det skal bruges) er færdig!

.::Michael::.
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:17 #29
Andmeldt for hvad? Lolda!
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 17:21 #30
Du er oprettet i forgårs!
Oki - hvor har du kopieret den tekst fra?

Det er jo tydeligvis her fra Eksperten!
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:27 #31
JA!

Hør her nu!:
1. sad-peter-pan er min ven.
2. han har oprettet et spg. http://www.eksperten.dk/spm/194615 om et website.
3. Midt i det kommer nicklasb's kommanter om en side JEG har lavet.
4. Jeg kopierer det!
5. Kommer til at få formeget med!
6. Det undskylder jeg for!
7. Jeg ville bare spørge nicklasb hvor han kender den fra? www.guddo.dk/m0jn , da linket IKKE forekommer i nogen af de anfre comments bliver jeg jo mistænksom om det var en jeg kendte?

Med?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
13. april 2002 - 17:27 #32
Jeg ved ikke hvad phr34k har gang i.. MEn det er det samme han har skrevet på denne side http://exp.dk/spm/194615.. Det han skrev var udpluk fra mine kommentare.. Jeg kommenterede bare en af sad-peter-pans hjemmesider..
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:29 #33
Men jeg har fundet svaret nu! Han kiggede i www.adore.dk/m0jn 's taggy... og fandt da linket!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
13. april 2002 - 17:30 #34
nåå.. Han har selv svaret på det.. MEn nej.. Jeg kender dig ikke.. Jeg læste bare i jeres gæstebog.. Men kan vi ikke tale videre om dette i det andet spørgsmål, så vi ikke spammer mere end højst nødvendigt..??
Avatar billede phr34k Nybegynder
13. april 2002 - 17:32 #35
ok Jeg opretter et andet!
http://www.eksperten.dk/spm/197662
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 17:46 #36
Jeg er slet ikke med, men er ligeglad!
Admin afgør det - så nemt er det!

Nu er jeg i øvrigt snart færdig med linksiden ;D
.::Michael::.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
13. april 2002 - 18:08 #37
Hvad er det at du er igang med at lave michael?? Jeg vil da også gern hører om din side når den er færdig..
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 20:47 #38
Så er arbejdet efterhånden færdigt :D
http://www.fugleonline.dk/links.htm

.::Michael::.
Avatar billede razor Nybegynder
13. april 2002 - 21:05 #39
Eksperten er ikke stedet hvor I skal slås verbalt. Eksperten er et sted hvor man udveksler erfaringer og få hjælp. Få lige højnet niveauet lidt - det er til alles bedste :)
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 22:11 #40
razor du har ret - men jeg prøvede sådan set også bare at få fred  for ham! Det fik jeg ;D

Men hvor længe?!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
13. april 2002 - 22:14 #41
jaaa.. Du har jo så inderligt ret.. Men de opretter sig da bare igen.. Kan man ikke gøre noget så man ikke kan oprette to brugere på den samme email selv om man er blevet slettet med den ene?? Eller gøre så man bliver nød til at skive adresse eller telefonnummer når man tilmelder sig??
Avatar billede razor Nybegynder
13. april 2002 - 22:19 #42
<ideel verden>
Vi kan bare bede brugerne om at indtaste kreditkortoplysninger ved oprettelsen - så slipper vi også for umodne brugere :)
</ideel verden>
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
13. april 2002 - 22:41 #43
Ja! -  Eller det nummer som der står på fætter br-klubbens medlemskort!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
13. april 2002 - 23:52 #44
Det var da en meget god idé den med kortnummeret.. Atlså bortset fra det med FætterBR-kortet ;-) Så har man da et nummer man kan identifisere brugeren på..
Avatar billede michaelb Nybegynder
14. april 2002 - 13:00 #45
Eksperten kunne jo også bare få sådan en banne-halløjsa!
Så når de opretter sig bliver deres ip registreret, og dermed kan Esperten til hver en tid banne hele IP-en fra systemet, så han/hun slet ikke kan komme ind på siden!

Ligesom på Builder.dk dengang..! Hulk ;D
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
14. april 2002 - 13:03 #46
:P... Men set fra den anden side så ved den stakkels dreng jo ikke hvad spam betyder *G*.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
14. april 2002 - 13:20 #47
Nej, men hvis han så kommer tilbage.. (Som der jo næsten er 100% chance for) og kommer ind og ser dette spørgsmål.. kan han da lige pærøve at gå ind på denne side og se.. http://www.it-leksikon.dk/vis.asp?id=2177&ord=Spam Der er det beskrevet meget kort hvad det betyder.. Bare lidt hjælp fra min side..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
14. april 2002 - 13:21 #48
pærøve-prøve
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
14. april 2002 - 14:02 #49
Jeg sender det til hans icq :)