Avatar billede landesman Nybegynder
13. april 2002 - 16:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb af dreamweaver

Jeg har haft en 30 dages prøveversion af Dreamweaver og synes det jeg fik prøvet var rigtigt godt. Jeg er vandt til at bruge Frontpage og vil gerne vide om der de samme funktioner i Dreamweaver som i Frontpage...Jeg tænker på "navigationspaneler osv"
da Dreamweaver er et dyrt program, vil jeg grne vide kidt mere om funktionerne i programmet. Måske der er nogen der har et link. ?

Avatar billede ducks Nybegynder
13. april 2002 - 16:28 #1
Hvis du har haft en trial så å du da vide hvordan det er, man kan vidst betegne det som at Dreamweaver er for de mere øvede, i modsætning til frontpage
Avatar billede landesman Nybegynder
13. april 2002 - 16:32 #2
På 30 dage kan man jo ikke nå at komme igennem hele dreamweaver, vel. Med mindre man sidder foran skærmen 24 timer i døgnet :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. april 2002 - 16:41 #3
Dreamweaver er til de mere øvet  sikke en gang vås.
Det er et spørgsmål om smag og behag, personligt kan jeg godt lide dreamweaver, og det kan en masse, selv lave kode efter w3c standarten som nok er det vigtigste.
Men ellers kan det nok det samme som frontpage.  Men du har mulighed for at intregere css i dit dokument også  ved ikke om det er muligt i FP.
Men ellers er det jo bare at købe, og sætte dig ind i programmet.
Men kan du ikke html i forvejen  vil jeg foreslå du lærer det samt css  så du har en forståelse af hvad det er programmet gør og du har så også mulighed for at rette koden til.

/Michael Knudsen
Avatar billede ulrich-54 Nybegynder
20. april 2002 - 09:43 #4
Hvis det er et link til flere oplysninger om hvad Dreamweaver kan så er der her: http://www.macromedia.com/software/dreamweaver/

Jeg bruger udelukkende Dream til at programmere i. Jeg syntes at det er meget bedre end Frontpage. Macromedia har end meget stor site med små tillægsfunktioner som du kan downloade og bruge sammen med Dream. Det kan du finde her: http://dynamic.macromedia.com/bin/MM/exchange/dreamweaver/main.jsp

Det kræver dog at du registrere dig.

Hvis du syntes at programmet er for dyrt at købe, kan du jo evt. prøve at lede lidt på nettet efter en "gratis" version. Der er masser af dem derude.