Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
13. april 2002 - 15:08 Der er 13 kommentarer

Lidt feedback tak!!

Hejsa

Jeg er ved at lave eksamens projekt og vil gerne have lidt feedback...

Intro:

Sitet jeg er ved at lave er det samme koncept som www.skagenfood.dk men bare i en fornyet udgave med flere info osv. Ja det handler om fisk, så løb ikke væk..

Jeg har selv 2 firmar www.webtoday.dk og www.fiskergodt.dk som jeg er ved at lave nu... Sitet har 2 målgruppper :

-Private og Erhver

Jeg har lavet en velkomst side som alle kommer ind på når de vælger at besøge fisk er godt....

den ligger i øjeblikket på http://www.webtoday.dk/test.asp

Jeg vil gerne have lidt feedback på den side ... Hvad synes du om farverne, osv..... Det er klar selve sitet kommer ikke til at se sådan ud men med samme farver... Designet virker lidt kedligt men taget målgruppen i persketiv så skal det være brugervenlig og ikke for fancy.

Venlig Hilsen

Klaus Jensen
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
13. april 2002 - 15:10 #1
Yderlig kan det oplyses at designet skal ligne de farver windows bruger så målgruppen kan identificere sig med designet og opstillingen
Avatar billede startfirma Nybegynder
13. april 2002 - 15:11 #2
Det ser ganske fornuftigt ud. Gode farver og god idé :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede klas Juniormester
13. april 2002 - 15:11 #3
Jeg kan godt lide det i midten af siden - men det øverste logo sunes jeg er for mørkt.
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
13. april 2002 - 15:12 #4
jeg er enig synes selv logoet ikke holder
Avatar billede klas Juniormester
13. april 2002 - 15:12 #5
synes skulle der have stået . .

skal du lave det IRL eller blot som fiktivt projekt?
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
13. april 2002 - 15:13 #6
det er reeal....
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
13. april 2002 - 15:17 #7
har ændret logoet lidt.. men tror jeg vil bruge lidt af designet i midten og bygge videre med i toppen
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
13. april 2002 - 15:23 #8
ups der er en fejl retter den lige
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. april 2002 - 15:34 #9
nede tilhøjre står der "hvad skal jeg vælge?" Det sprøgsmål der ikke ud til at have nogen relation til resten af siden.

siden er extremt bar og tom i store vinduer.

Fisk er godt - din leverandør af frisk fisk hverdag.
- i den sætning er hver dag da vist 2 ord.
- Hedder leverandøren virkelig "Fisk er godt"

man skal have musen ned på et af linksene (og bemærke der sker noget lovlig langt fra det link) før man opdager hvad pokker den side er TIL.

det  / ...  forenden af linklinierne ser ud somom det nok betyder noget: men det gør det da vist ikke.

Jeg synes siden er for bar og for svær at hitte ud af.

mvh JakobA
Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
13. april 2002 - 16:20 #10
okay tak for jeres feedback jeg har ændret lidt nu
Avatar billede startfirma Nybegynder
13. april 2002 - 16:37 #11
Kan du ikke gøre overskriften lidt mere billed-agtig?

Din blå tekst kan måske gemmes i en bedre kvalitet, den er lidt fnidret selv i 32 bit :)

Alt i alt en fin side :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. april 2002 - 19:47 #12
Jamen der er jo ikke så meget at sige.

Jeg synes at det er et flot layout, og farverne er også gode, venlige at se på.
Avatar billede mini-man Nybegynder
28. maj 2002 - 11:03 #13
skæg side :)

mini-man
www.miniwebdesign.dk