Avatar billede kajbonsjuk Nybegynder
13. april 2002 - 12:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Soundblaster Audigy-lydkort understøtter ikke microfon.......

Meget mystisk. Jeg har for et par måneder siden købt et audigy (bulk). Jeg får følgende meddelelse når jeg tester for understøttelse af microfon vha. Sound hardware test wizard: "your sound hardware cannot play sounds" Meget mystisk eftersom der jo er en mic.-ingang på lydkortet. Plz hjælp mig hvis du ved hvad der skal gøres for at løse mit problem for det er pisseirriterende ikke at kunne kommunikere med mine teammates i CS.
Avatar billede simonhusby Nybegynder
13. april 2002 - 12:40 #1
Har du prøvet at opdatere driveren?
Avatar billede kajbonsjuk Nybegynder
13. april 2002 - 12:42 #2
jada
Avatar billede skovenborg Nybegynder
13. april 2002 - 12:58 #3
Hvilket styresystem har du?
Avatar billede skovenborg Nybegynder
13. april 2002 - 13:02 #4
Var det for resten Player eller Platinium du købte???
Avatar billede skovenborg Nybegynder
13. april 2002 - 13:04 #5
På denne side er der et forum for kortet. Prøv at spørge der eller find et tilsvarende spørgsmål:
http://uk.europe.creative.com/audigy/forums/forum.asp?foru=51
Avatar billede kajbonsjuk Nybegynder
13. april 2002 - 13:54 #6
windows xp proffessional og det er audigy player(bulk) jeg har. ok det vil jeg så prøve
Avatar billede pentium4 Juniormester
13. april 2002 - 16:08 #7
Prøv at gøre sådan her:

01. Klik på start
02. Vælg kontrolpanel
03. Vælg lyd, tale og lydenheder
04. Vælg juster lydstyrke for systemet
05. Vælg avanceret under "Lydstyrke for enhed"
06. Vælg indstillinger
07. Vælg egenskaber
08. Markér mikrofon
09. Klik på OK
10. Fjern markering i "slå fra"
Avatar billede kajbonsjuk Nybegynder
13. april 2002 - 18:04 #8
hehe pentium4 du kunne jo ikke vide at jeg ikke er totalt stupid til computer men hvis problemet bare var at min mic. var muted så tror jeg nu nok jeg havde regnet det ud:) Nej det er nok noget mere tricky end det
Avatar billede pentium4 Juniormester
13. april 2002 - 23:24 #9
Ok - Det var også bare et forslag, og så kunne jeg jo lige så godt skrive hvordan man gjorde det med det samme, i stedet for at skrive hvad det kunne være og hvis du så ikke vidste hvordan, skulle du vente på at der var en der skrev det i stedet for at kunne gøre det med det sammme.
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. maj 2002 - 17:58 #10
Sker der noget eller hvad???
Avatar billede pentium4 Juniormester
02. juni 2002 - 01:54 #11
Hvad med en tilbagemelding???
Avatar billede kajbonsjuk Nybegynder
03. juni 2002 - 17:25 #12
bah så tag da de points selvom jeg overhovedet ikke kunne bruge nogle af jeres svar. Jeg har selv løst problemet
Avatar billede pentium4 Juniormester
03. juni 2002 - 22:16 #13
Det var for at få afsluttet spørgsmålet, da der næsten er gået 2 mdr. og du ikke havde skrevet tilbage om det var løst.
Det er vel ikke for meget forlangt, at folk skriver om de har fået et svar de kan bruge til noget eller de skal have mere hjælp. Der står alt for mange spørgsmål åbne som er længe siden de er stillet - ja endda nogen som er flere år siden.
Du skulle bare selv have lagt et svar og taget point'ne selv.
Du skal da ikke give point, hvis du ikke har fået hjælp, så hvis du vil have dem igen må du lige give lyd fra dig.