Avatar billede razor16 Nybegynder
13. april 2002 - 11:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASPNUKE?

Da jeg gerne vil ha en hjemmeside hurtigt op og er ved at lære asp. Ville jeg gerne lige have en færdig hjemme lisom at man kan hente på PHPnuke.org

kan man ikke få det til ASP??
Avatar billede super_g Nybegynder
13. april 2002 - 20:06 #1
Hvis du først er ved at lære ASP og du vil have noget hurtigt op, vil det så ikke være bedre at skifte til PHP i god tid? Så vidt jeg kan huske, at skal man ikke kunne særligt meget kode (hvis overhovedet noget) for at kunne bruge PHPnuke...
Avatar billede razor16 Nybegynder
14. april 2002 - 13:47 #2
jeg vil ikke ha PHP..
for det først skal du ha en MYSQL database..
2. kan ikke få php til at virke over min webserver
så helst ASP
Avatar billede razor16 Nybegynder
23. oktober 2002 - 10:48 #3
fandt lige ud af at jeg stadig havde den åben :)
men har fundet den.. så det er fint nok.
Avatar billede upsmann Nybegynder
22. december 2002 - 03:13 #4
bare for at andre kan finde den! Kan jeg sige at det ligger på www.asp-nuke.com :) og er meget fanzy :)