Avatar billede krofar Nybegynder
13. april 2002 - 10:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Start> alle programmer

Jeg har Windows XP. Er der en måde man kan slå mouse roll over fra i start> alle programmer, således at man i stedet skal klikke på "alle programmer" for at for dem vist, det andet er irriterende i længden når man har mange programmer inde, og man næsten ikke kan undgå lige at køre pointeren hen over "alle programmer".
Avatar billede nonick Nybegynder
13. april 2002 - 10:47 #1
Nej, men du kan jo bare brugre klassisk version.

Højreklik på start - egenskaber
Avatar billede krofar Nybegynder
13. april 2002 - 10:52 #2
Ja, men jeg er nu meget glad for den nuværende version:-)
Avatar billede aaboe_panther Nybegynder
13. april 2002 - 10:57 #3
Har du installeret WinXp for nyligt? Hvis ja, så skal du vente et stykke tid. Derefter vil ubrugte programmer forsvinde fra program listen. Men du kan få dem tilbage hvis du klikker på nedpilen i startmenu.
Hvis nej, så skulle du ikke have alle programmer vist.
Selvfølgig kan du brug quickstart for det programmer du bruger mest.
Avatar billede krofar Nybegynder
13. april 2002 - 11:06 #4
Nonick, læg lige et svar, du svarede jo sådan set rigtigt nok.:-)
Avatar billede pib Nybegynder
13. april 2002 - 11:36 #5
prøv at højre-klikke på processerlinien->Egenskaber->menuen start->tilpas->avanceret og fjern flueben i 'åbn undermenuer, når jeg peger med musen'
Avatar billede nonick Nybegynder
13. april 2002 - 11:40 #6
så deaktiverer han jo det hele pib.
Avatar billede pib Nybegynder
13. april 2002 - 11:42 #7
det er selvfølgelig rigtig, men så skal man trykke på alle programmer.
Men du har ret, også andre ting skal man trykke på.
Avatar billede ricky Nybegynder
13. april 2002 - 12:00 #8
hvor er det rart at se at folk endnu engang svarer uden at vide hvad de snakker om...

du skal bare højreklikke taskbar'en - properties - start menu - customize - advanced - 'Open submenus when I pause...'
Avatar billede ricky Nybegynder
13. april 2002 - 12:01 #9
ups - havde ikke set pib svar - undskyld - trækker mit svar tilbage...
Avatar billede nonick Nybegynder
13. april 2002 - 12:01 #10
ricky... flot oversat til engelsk! Det var lige nøjagtigt hvad pib sagde!!!