Avatar billede revo Nybegynder
13. april 2002 - 01:30 Der er 13 kommentarer

Gif overkskrift

Nu spørger jeg lige får at få en rigtig overskrift. Jeg skal høre om der er nogen der har mulighed fpr at lavende følgende overskrift - det skal være i gif.:

Julemandsservice

Der skal både være et logo i rødt og et i hvidt.

Ydemere må der gerne være en lille tekst på én linie - ca to en halv gange større en den tekst jeg skriver med her hvor der står;

Tryk på Julemanden

Denne tekst skal være i hvid - også gif.

JEg håber at der er nogen der kan lave dette. Jeg har fået forelag før, men det var jpg og så kommer der en grim ramme om bogstaverne.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. april 2002 - 01:31 #1
Avatar billede revo Nybegynder
13. april 2002 - 01:39 #2
master_nemo >> Der er ingen af dem jeg kan bruge. Jeg skal bruge en gif fil. De jpg´er jeg har fået er flotte, men jeg kan ikke bruge dem
Avatar billede revo Nybegynder
13. april 2002 - 01:49 #3
Jeg håber nogen vil hjælpe mig, eventuelt dem der før lavede jpg overskrifet. De kan måske lave dem om til gif?
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
13. april 2002 - 02:53 #4
Jeg har lavet sådan en overskrift på min hjemmeside i GIF, men kan ikke huske hvilket program jeg brugte til det. Har måske afinstalleret det men prøver at finde det til i morgen.
Se lige på min site og Vis Kildekode i IE, om det er det du tænker på:
http://www.claus.arndt.hjem.wanadoo.dk
Avatar billede 0ffline Nybegynder
13. april 2002 - 07:49 #5
Her finder du lidt forskellige gif´fer
http://www.offlinedesign.dk/eksperten/julius.html

/0ffline
Avatar billede uap Nybegynder
13. april 2002 - 10:12 #6
REvo>> Der er ikke noget problem i at ændre filen til en GIF fil - bare bed os gøre det i stedet for at acceptere dig selv!!!
Avatar billede nonick Nybegynder
13. april 2002 - 10:23 #7
Det er stadig kun tilladtat oprette spm. en gang!!! desuden har du i de 2 andre spm. taget alle poinyene selv!
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 12:36 #8
Nogen der har anmeldt ham?
.::Michael::.
Avatar billede skovtrold Nybegynder
13. april 2002 - 12:39 #9
De overskrifter jeg lavede til dig var i *.gif, så det er en dårlig undskyldning.
Du kan jo lede på Nordpolen..
Avatar billede nonick Nybegynder
15. april 2002 - 12:31 #10
Kan vi få lukket dette spm?
Avatar billede michaelb Nybegynder
26. april 2002 - 13:07 #11
Er han anmeldt?
Avatar billede michaelb Nybegynder
26. april 2002 - 13:08 #12
Nå, kontoen er slet íkke aktiv ;D
Avatar billede 0ffline Nybegynder
26. april 2002 - 13:17 #13
hul i det - lad os knalde ham alligevel *GGG*