Avatar billede silas Nybegynder
22. juni 2000 - 17:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Min skærm er sort!

Hej

Jeg har et temlig stort problem når jeg spiller. Jeg spiller mest
Half-life/Counter-strike lige nu, og min skærm/grafikkort har det generalt
med at vise ting meget mørk. Jeg har detonator2  drivers (2 uger gamle) og
har under "colors" sat "game/direct3d" (eller hvad det er det hedder) gamma
til det lyseste. I min CS config fil har jeg også sat gamma'en til både 10
og 100 men stadig når jeg spiller er det mørkt! Det er ikke lige så slemt,
men det er ligesom farverne er forkerte. I nogle rum er der normal lys, men
nogle steder er der helt sort, og mine våben er også næsten helt sorte...Når
jeg starter min computer op er den også lidt mørk, og hvis jeg så går ind
under instillingerne til mit grafik kort, ændre den sig til det jeg havde
sat den til...lidt fustrererne også...Jeg havde engang nogle gamle driver
hvor jeg kunne gå ind under instillingerne til kortet (under "colors") og
sætte gamma'en op i spil, og så virkede det....det gør det ikke nu?!

Any help er welcome!!

Hilsen Silas - Zubject
Avatar billede silas Nybegynder
22. juni 2000 - 17:32 #1
jeg skulle måske lige sige at mit kort er asus tnt2 med 64mb
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
22. juni 2000 - 17:36 #2
Er det kun i spil du har problemet ??
Avatar billede silas Nybegynder
22. juni 2000 - 17:48 #3
mest ja...

men når jeg starter windows op er det også lidt mørkt, og så når jeg går ind under instillinger til grafikkortet (der hvor jeg har fyret gamma'en op så det er de normale farver) så bliver den lys...

er der evt. nogle steder med gamle driver, og har nogen erfaringer med andre god gamle drivers?
Avatar billede roslev Nybegynder
22. juni 2000 - 18:55 #4
Avatar billede eachy Nybegynder
22. juni 2000 - 22:02 #5
Kan det evt. være din skærm der er problemet? Den har måske problemer med din frekvens.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2000 - 00:15 #6
Det kan også være fordig du har opgraderet til direx7,0 eller 7,0A. Prøv med direxx 6,1
Avatar billede dar Nybegynder
23. juni 2000 - 21:05 #7
eachy>> Hvis det var skærmfrekvensen den var gal med TROR jeg han ville opdage det. Men det _kunne_ da godt være en fejl i belækningen på skærmen. Men så ville der være mørkt i alle programmer.
Avatar billede silas Nybegynder
26. juni 2000 - 13:57 #8
det er også mørkere i alle programmer!
Avatar billede silas Nybegynder
01. december 2000 - 12:03 #9
har fundet ud af det åbenbart er en eller anden fejl i skærmen, hvor det hele er mørkt...man kan sætte gamma op i grafikkortet men det bliver stadig lidt underlige farver...skærmen er vel defekt, og så er der vel ik noget at gøre vel?
Avatar billede kasperl Nybegynder
18. juni 2001 - 15:21 #10
har du prøvet at endre Gammaen i Counter-strike    ey hvad er dit Nivkname i CS jeg spiller det oxo Mit er Lychebamss
Avatar billede the_email Nybegynder
18. august 2001 - 16:41 #11
kan man få TNT2 med 64 mb RAM, eller er det et TNT2 M64.
Avatar billede silas Nybegynder
28. januar 2007 - 20:45 #12
gammel sag, lukker.