Avatar billede vanggaard Nybegynder
12. april 2002 - 21:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IIS og streaming video

Hej
Jeg har en IIS webserver hvorpå der er monteret et webcam. Det jeg gerne vil lave er en side på min webserver som sender streaming video fra det webcam. Alle de programmer jeg kan finde på nettet, virker ved at man grapper billeder automatisk og upload dem til webservern via FTP. Men det er ikke det jeg vil, da:
1. Mit camera sidder på webservern (ja man selvfølelig upload til sig selv eller save local).
2. Det er ikke streaming video

Er der nogen som ved hvordan man gøre det og om evt. det allerede er en funktion i IIS.

På forhånd tak
Vanggaard
Avatar billede kimiwan Nybegynder
12. april 2002 - 21:32 #1
er det windows 2000 professional med iis, eller er det en rigtig w2k server?
Avatar billede vanggaard Nybegynder
12. april 2002 - 21:35 #2
Windows 2000 Professional med IIS
Avatar billede kimiwan Nybegynder
12. april 2002 - 21:37 #3
jeg er ikke sikker på, du kan køre streaming video fra det.. jeg ved at på en rigtig w2k server, kan/skalman installere en ekstra komponent til det.
Avatar billede vanggaard Nybegynder
12. april 2002 - 21:46 #4
Ved du hvad den komponent hedder ???
Avatar billede kimiwan Nybegynder
12. april 2002 - 22:18 #5
Windows Media Services
Avatar billede vanggaard Nybegynder
12. april 2002 - 22:29 #6
Du har ret "Windows Media Services" kræver w2k server.
Men findes der så ikke en "Third-Party" komponent så man kan stream fra Win 2K Pro ???
Avatar billede kimiwan Nybegynder
12. april 2002 - 22:32 #7
Er det en professionel opgave, så du er parat til at betale for komponenten?
Avatar billede vanggaard Nybegynder
12. april 2002 - 22:37 #8
pt. er det bare noget til personligt brug. Men hvis en komponent ikke er alt for dyr, kunne jeg godt finde på at købe den.
Avatar billede kimiwan Nybegynder
12. april 2002 - 22:41 #9
ved ikke om det her kan gøre det?

..hehe.. hvordan lyder "starts at $10,000" ?

http://www.tvtechnology.com/reviews/features/TeleStream.shtml
Avatar billede vanggaard Nybegynder
12. april 2002 - 22:45 #10
det lyder ikke så godt.......
Avatar billede vanggaard Nybegynder
12. april 2002 - 22:46 #11
Det produkt er vist lidt "overkill"