Avatar billede quller Nybegynder
12. april 2002 - 20:47 Der er 5 kommentarer

Engelsk til dansk

Hej

Jeg har lige re-installeret Windows XP Prof UK, men jeg kom til at saette det til engelsk istedet for dansk, hvordan goer jeg saa jeg kan skrive aa, oe og ae?

Paa Forhaand Tak.
Avatar billede dj_adrian Nybegynder
12. april 2002 - 20:54 #1
gå ind i Control panel --> Regional And Language Options --> og derinde kan du vælge dansk
Avatar billede nonick Nybegynder
12. april 2002 - 20:54 #2
Klik på den knap på værktøjslinjen Sprog, der repræsenterer sprog  eller tastaturer .
Klik på et sprog eller et tastaturlayout i menuen.
Bemærk!

Knapperne er kun tilgængelige på værktøjslinjen Sprog, hvis du har tilføjet flere sprog eller flere tastaturlayout i Internationale og sproglige indstillinger i Kontrolpanel.
Du kan minimere værktøjslinjen Sprog og skifte mellem sprog eller tastaturer ved hjælp af ikonerne på proceslinjen.
Når du indsætter tekst, kan du veksle mellem at bruge tastaturet, talegenkendelse eller genkendelse af håndskrift uden at skulle klikke på en knap.
Bogstaverne på sprogknappen angiver det aktive sprog. DA står f.eks. for dansk.
Avatar billede nonick Nybegynder
12. april 2002 - 20:54 #3
Det er ikke for sjov der er noget der hedder "hjælp/support" :)
Avatar billede nonick Nybegynder
12. april 2002 - 20:56 #4
eller :

Åbn Internationale og sproglige indstillinger i Kontrolpanel.
Klik på Detaljer under Sprogtjenester og sprog under fanen Sprog.
Klik på Værktøjslinjen Sprog under Indstillinger.
Marker afkrydsningsfeltet Vis yderligere ikoner for værktøjslinjen Sprog på proceslinjen i dialogboksen Indstillinger for værktøjslinjen Sprog.
Klik på OK tre gange.
Klik på sprogikonet  eller tastaturikonet  på proceslinjen for at få vist en menu.
Klik på et sprog eller tastatur.
Bemærk!

Klik på Start, klik på Kontrolpanel, klik på Indstillinger for dato og klokkeslæt samt internationale og sproglige indstillinger, og klik derefter på Internationale og sproglige indstillinger, hvis du vil åbne Internationale og sproglige indstillinger.
Sprogikonet er kun tilgængeligt, hvis du har tilføjet flere sprog eller flere tastaturlayout i Internationale og sproglige indstillinger i Kontrolpanel.
Når du indsætter tekst, kan du veksle mellem at bruge tastaturet, talegenkendelse eller genkendelse af håndskrift uden at skulle klikke på en knap.
Bogstaverne på ikonet angiver det aktive sprog. DA står f.eks. for dansk.

stadig fra hjælp/support
Avatar billede nonick Nybegynder
13. april 2002 - 00:11 #5
Det er vidst svar nok!