Avatar billede enuren Nybegynder
12. april 2002 - 19:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ik link til mesh igen....

Efter at have linket mit ik-bones-sæt til meshet, er jeg stødt ind i det problem, at visse af mine vertexes har en tendens til at blive hængende. Dette gælder uanset hvor meget mine Envelopes er sat til at indeholde.

Da det er en hånd jeg er ved at lave ønsker jeg et foreslag til en metode hvormed man kan få enkelte led af et mesh til at følge en bone uden at det deformeres. Nu ser det ud som om man prøver at krølle fingrene sammen:)
Avatar billede zerohero Nybegynder
12. april 2002 - 22:09 #1
kan du ikke prøve at sende mig din *.max fil, ellers kan det godt være lidt svært for mig at finde fejlen... info@opengl-delphi.dk
Avatar billede enuren Nybegynder
12. april 2002 - 22:33 #2
Da jeg skulle lave et eksempel til dig, lykkedes det faktisk at få hele fingeren til at bevæge sig rigtigt (jeg aner ikke hvorfor). Jeg regner ikke med at der kommer flere problemer med de bones, men hvis der gør vil jeg prøve at sende en mail, er det i orden?

Under alle omstændigheder synes jeg du har fortjent dine point.
Avatar billede zerohero Nybegynder
12. april 2002 - 22:43 #3
det er bare OK :)) men hvis du har lyst må du gerne sende mig den fil, hvor det ikke lykkedes for dig, jeg vil nemlig gerne lige tjekke detop, så jeg kan se om du bære dig helt forkert ad :))
Avatar billede enuren Nybegynder
12. april 2002 - 23:22 #4
Filen er desværre overskrevet, er du interesseret i den nye???
Avatar billede zerohero Nybegynder
13. april 2002 - 00:19 #5
jep...
Avatar billede pikhero Nybegynder
16. april 2002 - 12:37 #6
Hvad fanden lavede spasserhero i dette spørgsmål, der berettiger ham til point?
Avatar billede zerohero Nybegynder
16. april 2002 - 17:01 #7
pikhero>> misundelse er en grim ting :))
Avatar billede pikhero Nybegynder
18. april 2002 - 15:30 #8
Ja, men du ligger heller ikke på den lade side, abehjerne!
Avatar billede zerohero Nybegynder
19. april 2002 - 11:55 #9
pikhero>> Hvad er det egentligt du har imod mit navn? og har du ikke mere noget mere fornuftigt at bruge tiden til end at svine folk til her på eksperten? -  Hvad med at prøve besvare folks spørgsmål ligesom os andre!!!
Avatar billede pikhero Nybegynder
22. april 2002 - 09:09 #10
Nej, det er sjovere at irritere en idiot som dig
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. april 2002 - 11:07 #11
Så er spørgsmålet jo bare, hvem der i virkligheden er den største idiot af os to!!!
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. april 2002 - 11:09 #12
Get a life!!!