Avatar billede semir Nybegynder
12. april 2002 - 17:09 Der er 8 kommentarer

Cannot be run in win32 mode

hvad vil det sige ???? det er faktisk mange *exe filer jeg ikke kan køre. Jeg får meddelse: application cannot be run in Win32 mode" ?????

Avatar billede resten Nybegynder
12. april 2002 - 17:25 #1
Er det noget som liger er startet eller har det været sådan hele tiden.
Avatar billede semir Nybegynder
12. april 2002 - 17:29 #2
det har været hele tiden...../ og det er kun *exe filer
Avatar billede resten Nybegynder
12. april 2002 - 17:30 #3
Har du opgardere din xp fra en tidliger version?
Avatar billede echsphilee Nybegynder
12. april 2002 - 18:17 #4
kan det tænkes at de exe-filer ikke er NT-kompatible?
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. april 2002 - 18:24 #5
det er meget, meget få filer der ikke kan køre i WinXP, har lige testet min Quattro Pro regneark fra 1988, det kørte som smurt, ligsom min gamle Wordperfekt 5.1 også kørte fint.
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. april 2002 - 18:26 #6
har de virket i Win95 eller Win98 kan du gå ind i egenskaber for den exe-fil der ikke virker og vælge Kompabilitet og sætte den til en af disse.
Du har 4 kompabilitetsmode du kan vælge imellem, win95+98+ME og Win2k.
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2002 - 18:26 #7
Jeg synes det lugter lidt af virus. Har du prøvet at scanne din computer for virus?
Avatar billede kaare9 Nybegynder
04. maj 2002 - 22:10 #8
Det gælder alle programmer der kun er lavet til 16bit styresystemer. Nogle gange kan det lade sig gøre at snyde systemet med et højreklik/egenskaber/kompabilitet og vælg så "kør som win95". Men det er ikke altid det virker.