Avatar billede gretaj Nybegynder
12. april 2002 - 12:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hvorfor?

Hvordan kan det være, at jeg er nødt til at logge mig ind hver gang, jeg vil ind på Eksperten, når jeg har sat mærke ved: Eksperten skal logge mig ind........?
Venlig hilsen
gretaj
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. april 2002 - 12:37 #1
er din maskine sat op til ikke at gemme cookies? :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. april 2002 - 12:48 #2
Tjekct at årstallet på din maskine er korrekt ellers udløber dine cookies...
Avatar billede hemsoe Nybegynder
12. april 2002 - 12:49 #3
Hvis Nu at der havde været nogle point, havde jeg kommet med den store forklaring på dit problem....!!!!!!!!!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. april 2002 - 12:50 #4
hemsoe, shuddup hvis du ikke har noget intelligent at sige. Synes du selv det bør koste point at spørge til funktionalitet på Eksperten?
Avatar billede gretaj Nybegynder
12. april 2002 - 13:10 #5
nanoq: nej
Avatar billede gretaj Nybegynder
12. april 2002 - 13:17 #6
nikolajdu: årstallet er korrekt
hemsoe: mener du virkelig det, du skriver der?......Ne, vel!....Jeg foretrækker ihvertfald at opfatte det som en joke:-)), og så har nanoq ellers besvaret det for mig, tak nanoq!
Avatar billede kapla Nybegynder
12. april 2002 - 13:23 #7
Prøv: Funktioner - Internetindstillinger - Beskyttelse af personlige oplysninger - Avanceret - Sæt hak i : "Tillad altid cookies under sessionen"
Avatar billede gretaj Nybegynder
12. april 2002 - 13:30 #8
kapla0: prøver det lige.
Avatar billede gretaj Nybegynder
12. april 2002 - 14:58 #9
til kapla0!
Jeg har afprøvet det, og det lader til at virke, men der er een ting, jeg ikke kan li´, og det er, at jeg nu 5 gange er blevet spurgt, om jeg vil tillade, at "nogen" be´r om tilladelse til at placere cookies på min computer.Det er selvfølgelig fordi jeg har sat mærke ved spørg på samme sted. Kan jeg nu rissikere, at der bliver lagt noget ind på min computer, som jeg ikke bryder mig om?
Jeg tænker selvfølgelig på vira og den slags!!
Hilsen
gretaj
Avatar billede kapla Nybegynder
12. april 2002 - 15:00 #10
Det tror jeg ikke der er den store chance for :)
Avatar billede gretaj Nybegynder
12. april 2002 - 15:07 #11
Tak for hjælpen:-))
gretaj
Avatar billede kapla Nybegynder
12. april 2002 - 15:08 #12
Husk at lukke :-)
Avatar billede gretaj Nybegynder
29. august 2002 - 13:48 #13
Tak for alle jeres velmenende/mere eller mindre:-O)/kommentarer, og undskyld den lange ventetid. Jeg troede, at jeg havde svaret.
Og så vil jeg lige spørge hemsoe, om han virkelig mente, hvad han skrev???.......for så vil jeg da lige sige:' godt, ikke alle er som du'
Hilsen gretaj