Avatar billede ske-til-php+mysql Nybegynder
12. april 2002 - 00:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeres mening....

Hvad er jeres mening om brugervenligheden??

www.psycho-dance.dk
Avatar billede thomasledet Nybegynder
12. april 2002 - 01:02 #1
skriften er meget lille og svær at læse... eller synes jeg siden er overskuelig og let at finde rundt på... men det betyder selvfølgelig ikke så meget, når man ikke kan læse, hvad der står...

sådan oplever jeg siden:

http://www.starnix.dk/eksperten/screenshot.jpg
http://www.starnix.dk/eksperten/screemshot2.jpg

jeg bruger Mozilla 0.9.9 (http://www.mozilla.org)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
12. april 2002 - 01:02 #2
der skulle selvfølgelig stå:
http://www.starnix.dk/eksperten/screenshot2.jpg
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. april 2002 - 01:17 #3
jeg sidder ved højopløst skærm og teksten er for lille til at kunne læses. menupunktet 'vis' - 'skrifttyper' - 'større' har ingen effekt, det er der eller til at muligøre den slags tilpasning.

de størke striber under den røde skrift i logoet gør det lidt, nåja 'Psycho'.

i en firkant tilhøjre står der 'bruger' og 'kodeord' foroven. en checkboks og en firkant med 'login' i forneden. der er helt sort immellem og ingen mouseover hånd når man lører over logon. Jeg gætter på det igen er en af disse formularer der er stylet til ukendelighed så kun brugere der kender sitet godt ved at den er der.

den vandrette menu foroven er overskuelig og til at finde. fint.

mvh JakobA
Avatar billede thomasledet Nybegynder
12. april 2002 - 01:40 #4
View->Text Zoom->150% virker fint i mozilla...

dog må jeg give jakoba ret i, at der skal mere konsistent i brugen af "brugernavn" vs "login"... enten har man et login eller også har man et brugernavn... lad være med at rode rundt mellem disse ord - det forvirrer brugerne...
Avatar billede anazonda Nybegynder
28. april 2002 - 14:27 #5
Jeg følger trop ved de andre... Teksten er meget svær at læse... plus at det kan blive lidt uoverskueligt med al den geometri på siden
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. april 2002 - 14:38 #6
document.classes.tabelmørk.all.backgroundColor = "#172C42"
? tabelmørk ?
der må ikke være danske æ, ø eller å i navne der skal bruges af javascript.
Avatar billede supermand69 Nybegynder
01. september 2002 - 04:04 #7
lukker