Avatar billede revo Nybegynder
11. april 2002 - 23:49 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Overskrift

Jeg tillader mig at stille dette spørgsmål igen http://www.eksperten.dk/spm/196548, da folk i det sidste spørgsmål er gået helt kolde - vi har misforstået hinanden for mange gange.

Det jeg skal bruge er en overskrift hvor der står Julemandsservice. Jeg skal bruge en i hvid og en i rød. Det er kun bogstaverne der må kunne ses. Når jeg sætter det hvide logo på rød baggrund, må der ikke være ramme om bogstaverne - og ligeså med det røde på hvid baggrund.

Ud over overskriften i disse to farve, vil jeg også gerne have en lille tekst, ca. 2,5 gange større end den jeg skriver med her. Der skal på en linie stå: Tryk på julemanden

Er der en der gider at lave logoet får vedkommende selvfølgelig også pointene fra det andet spørgsmål.
Avatar billede skovtrold Nybegynder
11. april 2002 - 23:51 #1
Har du ikke fået svar ?
Der ligger da mange forslag..
Avatar billede revo Nybegynder
11. april 2002 - 23:53 #2
skovtrold >> Jo jeg har fået masser af rigtig gode svar, men jeg kan ikke bruge nogen af dem for alle har rammer uden om bogstaverne. Det ser mildest talt elendigt ud på mit web-site. Derfor dette nye spørgsmål
Avatar billede skovtrold Nybegynder
12. april 2002 - 00:00 #3
Hvilken stil?
Avatar billede revo Nybegynder
12. april 2002 - 00:01 #4
Prof, men stadig lidt hyggeligt. Prøv noget, jeg er ikke så svær at gøre tilpas. Jeg kommer kun med små ændringer.
Avatar billede skovtrold Nybegynder
12. april 2002 - 00:05 #5
http://www.pictures.dk/jule/
????
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener mht. rammerne, men det kan du jo se på om er et problem her... ?
Avatar billede revo Nybegynder
12. april 2002 - 00:10 #6
Jeg ser på det om lidt, skal lige have noget at spise. Stilen er super
Avatar billede revo Nybegynder
12. april 2002 - 01:33 #7
Det er helt perfekt. Hvis du gider at lave det i hvis også - og så den lille takt på en linie i samme stil. Det ville være SUPERT!
Avatar billede uap Nybegynder
12. april 2002 - 11:47 #8
revo>> Hvorfor lukker du så ikke det andet spørgsmål?

Og hvorfor 90 point ved den andet spørgsmål og så kun 25 her? er det ikke det samme der skal laves eller..?
Avatar billede uap Nybegynder
12. april 2002 - 11:59 #9
Avatar billede uap Nybegynder
12. april 2002 - 12:15 #10
Avatar billede nonick Nybegynder
12. april 2002 - 13:03 #11
Jeg er vækfra det andet spm. da der blev lavet masser til dig, men intet havde de rigtige farver. Jeg forstår simpelthen ikke hva du mener.

Prøv at bøj det i neon - Jeg er lidt fatsvag sommetider ;)
Avatar billede bollocks Nybegynder
12. april 2002 - 13:17 #12
På webglobe kan man få 20mb der undersøtter JSP for 100,- om måneden plus moms
Avatar billede revo Nybegynder
12. april 2002 - 16:14 #13
På webglobe kan man få 20mb der undersøtter JSP for 100,- om måneden plus moms

Det var et andet spørgsmål
Avatar billede uap Nybegynder
12. april 2002 - 16:17 #14
revo>> Hvad synes du om dem jeg har lavet?
Avatar billede skovtrold Nybegynder
12. april 2002 - 20:26 #15
Avatar billede revo Nybegynder
13. april 2002 - 01:23 #16
De skal være gif
Avatar billede uap Nybegynder
13. april 2002 - 10:09 #17
revo>> ja, den slags kan man jo altid ændre...
Avatar billede skovtrold Nybegynder
13. april 2002 - 10:29 #18
Hvor afvist?
Og det ER gif
Avatar billede skovtrold Nybegynder
13. april 2002 - 10:30 #19
Hvor = Hvorfor
Du skrev "Helt perfekt"
Avatar billede michaelb Nybegynder
13. april 2002 - 12:36 #20
Nogen der har anmeldt ham?
.::Michael::.
Avatar billede skovtrold Nybegynder
13. april 2002 - 12:37 #21
Nej.