Avatar billede casper_andersen Nybegynder
11. april 2002 - 23:21 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Dansk stil

Jeg er godt klar over at det ikke hører eksperten til, men jeg er ved at være temmeligt desperat.

Jeg leder efter en dansk stil fra gymnasiet. Det skal bare være en stil fra eksamenssættet 'MAJ-JUNI 1999'. Der er emnerne Udenfor, Natursyn, En øjenvidneskildring, Nature Morte.

Er der ikke en venlig sjæl der har skrevet en stil fra gym, som de vil sende til mig? Jeg er sågar parat til smide rundt med lidt penge! I kan kontakte mig på 11844787.
Avatar billede eazye Nybegynder
11. april 2002 - 23:22 #1
hahaha, der er vidst en der har stil for til i morgen!
Avatar billede groggy Nybegynder
11. april 2002 - 23:25 #2
I guder. Er eksperten ved at blive det nye studienet??? Hvorfor laver man ikke selv sine egne stile? Det giver langt mere, specielt den dag du står og skal til eksamen. (ved godt jeg lød lidt hen af en gammel lære der)
Avatar billede casper_andersen Nybegynder
11. april 2002 - 23:27 #3
Ja ja, jeg ved godt det er nedværdigende, men jeg har MEGET brug for hjælp.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
11. april 2002 - 23:32 #4
Jeg ka da godt skrive en hurtig en til dig hvis du smider 200,- (babs, bananer, $) på bordet :)

Et 5-tal er bedre end 00... :D
Avatar billede casper_andersen Nybegynder
11. april 2002 - 23:33 #5
Tjo. Jeg havde nu håbet der var nogen der havde en liggende.
Avatar billede casper_andersen Nybegynder
11. april 2002 - 23:36 #6
Hehe. Men hvis du seriøst gerne vil skrive den, så er jeg game. Har du ICQ?
Avatar billede taskmgr Nybegynder
11. april 2002 - 23:42 #7
Du må da være desperat... hold da helt eksperten. :D

Tag det med stiv arm, og vær' lidt game med dig selv. Det tager højst 1½ time, hvis du da ellers kan din blindskrift ;)
Avatar billede krukken Juniormester
11. april 2002 - 23:42 #8
OKAy, ta nu lige en slapper! Jeg prøver lige i mine gemmer! Lige et øjeblik!
Avatar billede casper_andersen Nybegynder
11. april 2002 - 23:44 #9
HA! Jeg tager nok fire timer om at skrive en stil :(
Avatar billede krukken Juniormester
11. april 2002 - 23:52 #10
Jeg var til eksamen det år?! Skal jeg ned og se om jeg kan finde dne?! Og hvordan får jeg sendt den til dig?! Jeg ved at jeg fik en 7eer!
Avatar billede casper_andersen Nybegynder
11. april 2002 - 23:55 #11
Har du en scanner eller sådan noget? Skidt med om det er en 7'er, det er godt nok for mig. Så ja, du må meget gerne finde den.
Avatar billede krukken Juniormester
11. april 2002 - 23:56 #12
Jeg kigger lige mine ting igennem! Men jeg kan altså ikke lov at jeg kan finde den! Jeg blev trods alt student det år, og det var jo lidt vildt:-) Jeg går ned og lede!!!!
Avatar billede hono Nybegynder
11. april 2002 - 23:56 #13
krukken >> Fik I jeres eksamensstile tilbage?? Vi fik da kun karakteren, men så aldrig stilen igen!
Avatar billede hono Nybegynder
11. april 2002 - 23:57 #14
nå ok, undskyld jeg troede vi snakkede folkeskolensafgangsprøver, men det er jo stud-eksamen. Så langt er jeg ikke nået endnu :)
Avatar billede krukken Juniormester
11. april 2002 - 23:58 #15
Jeg skrev den på computer! Og jeg ved at jeg brændt min hardisk ned dengang, så jeg havde alle mine gamle filer! Nu er det bare cden, der mangler! Men jeg smutter ned nu! Er i bedste fald tilbage om 20 min!
Avatar billede casper_andersen Nybegynder
12. april 2002 - 00:00 #16
Ok. Jeg skal nok vente ;-)
Avatar billede krukken Juniormester
12. april 2002 - 00:31 #17
Jeg har været i kælderen men jeg har ikke kunnet finde min cd! Men der er en anden løsning!!!! Kan du slev udskrive og skrive ind igen?! Jeg har fundet noget på nettet som du helt sikkert kan bruge så nemlig! Skal jeg sende dem til dig?!
Avatar billede casper_andersen Nybegynder
12. april 2002 - 00:33 #18
Det kan jeg godt. Min E-mail er casperandersen@tiscali.dk .
Avatar billede krukken Juniormester
12. april 2002 - 00:37 #20
Jeg er ked af at jeg ikke kunne finde min egen, men jeg håber at du kan bruge disse! Og at det ikke betyder at du skal sidde oppe hele natten!
Avatar billede casper_andersen Nybegynder
12. april 2002 - 00:38 #21
Jeg er ikke så vild med at bruge en fra nettet...man kunne jo bliver bustet!
Avatar billede casper_andersen Nybegynder
12. april 2002 - 00:39 #22
Men ellers tusind tak for hjælpen. Det var kanon stort af dig, at du gad hjælpe!
Avatar billede krukken Juniormester
12. april 2002 - 00:40 #23
Det kan jeg godt forstå!!!! Men nu behøver du da ikke at bruge til på at analysere, men bare at omformulere!! Det tager jo ikke så lang tid, som hvis du skulle starte helt fra bunden!
Avatar billede casper_andersen Nybegynder
12. april 2002 - 00:41 #24
Det har du ret i. Endnu en gang tak!
Avatar billede krukken Juniormester
12. april 2002 - 00:42 #25
Det var så lidt!!! Og god fornøjelse!!! :-)
Avatar billede krukken Juniormester
12. april 2002 - 00:44 #26
Men sørg for at lukke dette spørgsmål hurtigt! Om jeg får point eller ej! Men både din mail og dit telefonnr er her!!!! Det var der sikkert nogle som godt kunne finde på at misbruge! Deter jo alsrig en god ide at opgive det på nettet!