Avatar billede thepcycho Nybegynder
11. april 2002 - 17:51 Der er 5 kommentarer

Windows Pauseskærms kode

Findes der en måde man kan knække en pauseskærmskode på uden at kende koden. Evt en cd med et lille program, som startes via autorun, og så lukker pauseskærmen??

Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. april 2002 - 18:03 #1
Øøøhh.. du kan da bare starte maskinen, gå ind i desktop properties/Wallpaper og fjerne koden.

Med mindre det er en Win2K/XP der er sat til at bruge logon screensaver... så kan du ikke.
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. april 2002 - 18:09 #2
Hvis det er NT/win2000/xp, er der tale on NT brugernavne/passwords og der findes flere forskellige værktøjer til at cracke dette, men du skal først have fat i en opdateret sam._ fil. Hvis dette ikke er et problem skal jeg gerne give dig navnene på adskillige passwordcrackere

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede thepcycho Nybegynder
11. april 2002 - 19:30 #3
Jeg har win98, altså det er til at drille min ven med. Vis i forstår han har password på sin pauseskærm, så jeg tænkte om man måske kunne lave en cd med autorun, hvor der lå et program så simpelthen lukkede pauseskærmen. Eller noget i den retning??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
11. april 2002 - 22:05 #4
Du kan jo bare genstarte computeren ved at klikke på reset-knappen.. Så er du da i hvert falde inde på den.. Altså når den har fået kørt Scandisk og alt det andet fis sådan en gammel Windåse køre med..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 22:50 #5
Er det tid til at lukke snart??