Avatar billede hindu Nybegynder
11. april 2002 - 17:20 Der er 7 kommentarer

Stofa upload boost

Er der nogle af jer kloge hoveder, der ved om hvordan man booster Stofas upload???
Avatar billede thomasledet Nybegynder
11. april 2002 - 20:01 #1
ja... køb en større linie...  kig her: http://www.webpartner.dk

det er ret svært at booste noget som helst, da linien jo rent fysisk kun tillader at sende så og så meget data... hvis din computer kan udnytte dette og du kan sende med omkring de 30-40KB/s på din stofanet forbindelse, så skal du ikke forvente mere...
Avatar billede zeion Nybegynder
12. april 2002 - 00:05 #2
Jeg ved personligt at begræsning ligger i modemet.....og at modemet har en indbygget.... homepage...hvor du kan stille hvormeget den max kan uploade med og downloade....
Lige som en adsl router.....men kan desværer ikke give jer ipen til  modemet !!!
Kend selv en der arbejder inde hos stofa :))))
Avatar billede praetorian Nybegynder
12. april 2002 - 00:06 #3
I ADSL routeren kan man bare ikke selv bestemme det!!!
Avatar billede hindu Nybegynder
12. april 2002 - 21:21 #4
Jo...
Mange linier er fx. 2 Mbit, men kunden har kun 256 kbit...
Hvis man så ændre i routerens software kan man bruge hele linien
Avatar billede praetorian Nybegynder
13. april 2002 - 02:54 #5
Hindu:
Har du noget dokumentation der kan bevise dette. For jeg kan ikke selv gå ind og ændrer min hastighed i min SpeedStream 2601 Router fra TDC.
Avatar billede hindu Nybegynder
13. april 2002 - 11:00 #6
Jeg ved ikke hvordan men det kan lade sig gøre...
Man kan jo også booste sin linie hos fx. Cybercity, for et givent beløb

Det er heller ikke lovligt at ændre sin hstighed...!
Avatar billede kick Nybegynder
13. april 2002 - 11:01 #7
Lytter lige med her