Avatar billede hybel Nybegynder
10. april 2002 - 22:47 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Statusbar, fjerne tekst komplet!

Findes der et script til at fjerne al tekst i statusbaren, BÅDE når siden loades og når musen føres over links osv. osv. Altså... der skal ingen tekst være overhovedet.

Grunden er, at jeg har 2 domæner på samme hotel, og jeg ønsker ikke at folk til domæne 2, skal se de er i en underliggende mappe på på domæne 1.

Det skal ikke være ved et popup window, men på 'modersiden'...

- Tak!

Avatar billede tipsen Nybegynder
11. april 2002 - 00:30 #1
Det er pisse-irriterende, at man ikke kan se hvor man ryger hen når man klikker på et link... - men det er så bare min mening...
Avatar billede hybel Nybegynder
11. april 2002 - 11:08 #2
Okay... tusind tak for dit svar, det kunne jeg virkelig bruge til noget :-)
Avatar billede nimda Nybegynder
11. april 2002 - 11:17 #3
<html>
<head>

<script>
function test()
{
window.status=""}
</script>

</head>
<body onload="test()">
</body>
</html>
Avatar billede tipsen Nybegynder
11. april 2002 - 11:27 #4
Jeg kunne håbe, at du ville undlade at lave det!
Avatar billede hybel Nybegynder
11. april 2002 - 12:25 #5
Det fungerer ikke helt, man kan stadig se hvorfra siden indloades når den åbnes...
Avatar billede olebole Juniormester
11. april 2002 - 18:42 #6
<ole>
Det har du ingen kontrol over - det skrives, efter din side har forladt browseren.
/mvh
</bole>
Avatar billede hybel Nybegynder
26. april 2002 - 03:58 #7
Jeg troede ellers det kunne lade sig gøre :-(
Avatar billede tipsen Nybegynder
26. april 2002 - 10:23 #8
Så skal du bare bygge hele siden ind i et framesæt, som ligger på domæne1 og henter sider på domæne2