Avatar billede bogrobot Nybegynder
10. april 2002 - 20:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Stylesheets og MAC

Hej

Er der nogen, der ved hvordan stylesheets skal se ud til MAC, da den ikke godtager mine normale styelsheets (farve er ikke korrekt på links).

Jeg har et script, som vælger pc.css, hvis det er pc, og mac.css, hvis det er mac. Men hvordan skal mac.css se ud?
Avatar billede sukos Juniormester
10. april 2002 - 20:42 #1
Der skulle da ikke være forskel på hvordan man vælger farven?

Må vi se din css?
Avatar billede bogrobot Nybegynder
10. april 2002 - 20:43 #2
.lilleoverskrift { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; }
.menu {font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; text-decoration:none; color: #808080}
a:hover{font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; text-decoration:none; color: #000000}
a:active{font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; text-decoration:none; color: #000000}
a. {font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; text-decoration:none; color: #808080}
Avatar billede sukos Juniormester
10. april 2002 - 20:46 #3
DIn sidste, a. skal jo være a:
Avatar billede bogrobot Nybegynder
10. april 2002 - 20:50 #4
f..., er det bare det? - men den går da i Explorer...
Avatar billede sukos Juniormester
10. april 2002 - 20:52 #5
Ved ikke, men hvis du kører det igennem her:

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator-text.html.en

siger den bl.a. der er fejl på linie 5.
Hvis jeg fjerner sidste linie er der ingen fejl, men hvis jeg kopierer en af de andre linier, og blot ændrer farven, siger den igen der er fejl?
Avatar billede sukos Juniormester
10. april 2002 - 20:53 #6
Shit, der skal jo IKKE VÆRE a: men blot a!!!!!!
Avatar billede bogrobot Nybegynder
10. april 2002 - 21:53 #7
OK, det må jeg lige prøve på mac'en