Avatar billede cyberlock Nybegynder
10. april 2002 - 20:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Computer Fryser

hejsa jeg har problemer med min computer..! har lige fået en ny. men hvergang jeg ville spille Fryser den..!
jeg har haft opdatert grafikkortet det er et Rivi tnt 2 model64 32mb

problemet er at i den gammel computer er grafikkortet ens og køre fint men nu vil den hverken det ene eller det andet..'! hvad kan være Galt
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. april 2002 - 20:35 #1
Det plejer at være et varmeproblem når computere fryser under spild. Prøv at kontrollere køleren på din cpu og på dit grafikkort. Hvis dit grafikkort ingen køler har bør du montere en.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede moenbo Nybegynder
10. april 2002 - 20:45 #2
er det millenium du kører med?? så kan det skyldes at du geninstallerer grafikdriveren oven i. Millenium har selv en driver der er udmærket, det vil kun give konflikt at installere ovenpå.

              mvh Per
Avatar billede cyberlock Nybegynder
11. april 2002 - 00:21 #3
det er Windows 2000..! og Varme ja ved jeg ik måske har du ret..! men det er selv om jeg lige tænder for den og kommer ind og vil spille gøre den det samme der. kan den blive så hurtig varm
Avatar billede cyberlock Nybegynder
30. april 2002 - 17:26 #4
hmm fandt selv ud af det
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. april 2002 - 20:30 #5
Tillykke, det var herligt at du løste dit problem, lad os høre svaret, så vi alle kan blive lidt klogere
Avatar billede cyberlock Nybegynder
01. maj 2002 - 14:12 #6
Det var et Driver problem..! jeg updatert drivern til grafikkortet og nu køre den som den skal..!

det var ik pga varme. men har da stadig overvejet at monter en blæser på den
mvh Jimbo
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. maj 2002 - 22:06 #7
Det er altid en god ide at køle, det var rart at høre at de lykkedes for dig