Avatar billede epoc Nybegynder
21. juni 2000 - 15:48 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

messege system

mit spm lyder på om der er nogen der har et godt system liggende lidt alla www.n.dk hvor man kan sende meddelser til hinandens brugere og chatte sammen jeg skal selv kunne ratte på designet og vil ikke have jeres copyright på håber der er nogen der kan hjælpe mig

~epoc~
Avatar billede xjaw Nybegynder
21. juni 2000 - 16:23 #1
jeg har et messagesystem til at ligge, du kan få.. det kræver at brugerne bliver oprattet af en admin, og så kan brugere der er logget ind lægge beskedder til andre registrerede brugere.
De kan ikke chatte sammen, da jeg ikke mente det var nødvendigt.. :]

Systemet er beregnet til grupper på under 50~100 personer, da man vælger modtagere i en multiple selectbox.

skriv hvis det er noget du kan bruge.
Avatar billede epoc Nybegynder
21. juni 2000 - 17:06 #2
jeg er sq ked af det men for det første skal der være mere en 100 personer og det skal også være sådan at man kan opratte bruger selv + chat det er hele konceptet ellers tak
Avatar billede tomsommer Juniormester
21. juni 2000 - 19:12 #3
Avatar billede jabp Nybegynder
22. juni 2000 - 19:28 #4
xjaw >>Jeg vil gerne give 100 Point for dit system, jeg har ledt efter sådan et system i lang tid så det er bare kanon.
Avatar billede epoc Nybegynder
05. juli 2000 - 12:56 #5
der er åbenbart ingen der kan svare på mit spm. så jeg vil trække  spørgsmålet tilbage og begge svar vil lidt point for ulejligheden
Avatar billede xjaw Nybegynder
05. juli 2000 - 15:29 #6
jabp: skriv en mail til mig på xjaw@distributed.dk

så sender jeg det til dig...