Avatar billede kasperskalle Nybegynder
10. april 2002 - 18:41 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Formater ME

Jeg har fået min fars computer, den istalleret med Windows ME, jeg vil gerne formatere, så jeg kan bygge det heleop fra unden, men jeg kan ikke komme ind i dos, kun fra Windows og så kan jeg jo ikke formatere når jeg kører i windows, hjælp mig lige og forklar så lige hvordan jeg jeg kommer i gang igen med installationen, uden problemer,
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
10. april 2002 - 18:42 #1
Opret en startdiskette, genstart computeren og du er i dos.......
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
10. april 2002 - 18:44 #2
Fuldstændig korrekt !!
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
10. april 2002 - 18:44 #3
lav så prompt om til A:  Derefter format c: enter
Avatar billede kasperskalle Nybegynder
10. april 2002 - 18:46 #4
når jeg genstarter, starter ME jo
Avatar billede echsphilee Nybegynder
10. april 2002 - 18:47 #5
start computeren op på en bootdisk, som du henter fra www.bootdisk.com og lægger ned på en diskette. så trykker du det tal der modsvarer at starte op MED cd-support. når den er klar og står ved A: skriver du format c: og bekræfter. når den er færdig, kan du skrive et navn til drevet, men du behøver det ikke. så skifter du drevbogstav fra A: ved at skrive bogstavet for cdromdrevet, hvis du kun har et harddisk-drev vil cdromdrevet nok hedde e: så smider du win-skiven i drevet og skriver install. og så kører det
Avatar billede al_dair Nybegynder
10. april 2002 - 18:48 #6
Hvis der sidder en STARTDISK i, vil ME ikke starte...
Avatar billede echsphilee Nybegynder
10. april 2002 - 18:48 #7
når du skal skifte drevbogstav skal du skrive e:
Avatar billede echsphilee Nybegynder
10. april 2002 - 18:49 #8
synes iøvrigt det er lidt synd at du er kommet af med 200 point uden at have fået det du kom efter...
Avatar billede echsphilee Nybegynder
10. april 2002 - 18:49 #9
Avatar billede kasperskalle Nybegynder
10. april 2002 - 18:50 #10
Hvis der sidder en STARTDISK i, vil ME ikke starte...
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
10. april 2002 - 18:53 #11
Når du sætter en startdiskette i starter computeren op på den i stedet for at starte Win Me.
Avatar billede dinkie Nybegynder
10. april 2002 - 18:54 #12
Hov kasper ikke oprette 2 spm! Slet ikke med 200 point i hver for så simpelt et spørgsmål..

http://www.eksperten.dk/spm/196453
Avatar billede echsphilee Nybegynder
10. april 2002 - 18:57 #13
kan nu ikke se at kasper har gjort noget forkert. han har jo lukket det ene spm. før han åbnede det andet. det er da bare lidt ærgerligt for ham at komme af med så mange point...
Avatar billede dinkie Nybegynder
10. april 2002 - 19:22 #14
Ahh lukket og lukket er vel så meget sagt.. Men ok så skidt da..
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2002 - 20:14 #15
"Kommentar fra al_dair </bruger.phtml?navn=al_dair>
10/04-2002 18:48:11  Hvis der sidder en STARTDISK i, vil ME ikke starte..."
+
"Kommentar fra kasperskalle </bruger.phtml?navn=kasperskalle>
10/04-2002 18:50:06  Hvis der sidder en STARTDISK i, vil ME ikke starte..."

her er vist tale om 1 bruger med 2 profiler...
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
10. april 2002 - 21:04 #16
og hvad så. Dødsstraffen er vel ikke genindført. LOL
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2002 - 21:11 #17
der var IKKE tale om en bruger med 2 profiler :)
Avatar billede kasperskalle Nybegynder
10. april 2002 - 21:33 #18
jeg kan ikke engang formaterer ME, og så tror du jeg kan logge ind med to profiler, næ jeg kopierede blot et spørgsmål, fordi det var det perfekte spørgsmål,
Kasper