Avatar billede tazz_mania Nybegynder
10. april 2002 - 12:08 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Grafikkort gik i ged natten over??

Hej!

Jeg har et Microstar Geforce3 TI500 64mb ram, og det har fungeret fint endtil nu. Jeg sat og spillede Mohaa(medal of honor), og da jeg var færdig slukkede jeg computeren. Næste morgen da jeg tænte computeren, kom så problemet, der var en masse graffikfejl, så som at den viste skiftevis lilla og hvid tekst under opstart i dos, og jeg kunne kun starte i fejlsikret tilstand. Ydermere var jeg inde i kontrolpanel for at tjekke driver og sårn, og der var ingen oplysninger, og den sagde at der var konflikter i mellem alle hukommelses resurser. Hvad kan være galt????? Er kortet kaput eller?????
Avatar billede tander Nybegynder
10. april 2002 - 12:12 #1
prøv at afinstaller driveren til skærmkortet og genstarte comp. og derefter installere driveren igen.

/tander
Avatar billede webdesigner Praktikant
10. april 2002 - 12:14 #2
Format c:

Måske hjælper det!!!
Avatar billede tazz_mania Nybegynder
10. april 2002 - 12:18 #3
Jeg skal måske lige tilføje at jeg HAR formateret hele computeren, men uden resultat, de samme fejl er der stadig!!!
Ellers takker for svarene....
Avatar billede tander Nybegynder
10. april 2002 - 12:21 #4
Hvis du har mulighed for det så prøv at teste grafikkortet i en anden comp for at se om det er kortet der er i stykker.
Avatar billede tazz_mania Nybegynder
10. april 2002 - 12:25 #5
men tak for "hjælpen" hehe