Avatar billede pjorte Nybegynder
10. april 2002 - 10:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Min mus har fået stress!!!

Jeg har en mus der somtider ikke vil anden end den selv vil, nogen gang flytter den sig bare lidt hen over skræmen af sig selv, andre gang gå den helt af mok og køre rundt på skærmen ret hurtigt, og åbner flere for skellige ting, jeg har prøvet at geninstaller windows 98 igen, men det hjælper ikke, maskinen er en gamle siemens og er bygget til at køre windowNT, men da det er min søster der bruger den, har jeg installert win98 i stedet, nogen der har et bud på hvad der er galt, ellers hvad??
Avatar billede praetorian Nybegynder
10. april 2002 - 10:45 #1
Prøv at rense musen eller køb en ny altså mus.
Avatar billede tander Nybegynder
10. april 2002 - 10:47 #2
Det kan være musen der er i stykker prøv at teste med en anden mus eller test musen på en anden comp. og se om det samme sker.
Avatar billede 1003 Nybegynder
10. april 2002 - 10:48 #3
start med at opdatere musen drivere, så den passer til win 98
Derefter hvis ikke det virker, afinstaller musen, og geninstaller igen og opdater driverne..
Så burde det hjælpe, eller en  Ny mus !!
Avatar billede killer_bee Nybegynder
10. april 2002 - 11:28 #4
HMMM <<og åbner flere for skellige ting>>, kan det mon være nogen ta pis på dig med remote descktop styring (f.eks. pcanywhere, remotepossible)? ;)
Avatar billede jones_net Nybegynder
10. april 2002 - 11:44 #5
Sidder du hjemme eller i skole/på arbejde?

Hvis du ikke er hjemme, kunne det nemt være, at killer_bee er inde på noget af det rigtige. Er det hjemme, har du vidst et problem...

Er det en gammel rotte, så kan det være den snart skal pensioneres!?! Prøv med en anden:-)

/J
Avatar billede killer_bee Nybegynder
10. april 2002 - 11:50 #6
jones_net >> Man kan gøre det selvom man er hjemme, hvis man har en fast ip, eller sider på LAN.
Avatar billede jones_net Nybegynder
10. april 2002 - 11:52 #7
Ja, helt sikkert, men risikoen er størst når man er på skoler, arbejde o lign.

Hvis man sidder hjemme, er der ikke andet at gøre end at finde ud af hvilke applikationer man har kørende, og hvis man ser PC any elelr lign, så stoppe dem.
Hvis der ikke er noget mistænkeligt, kan det hjælpe af hive LAN og indernet stik ud/logge af - så er der i hvert fald ikke nogen, som har adgang til ens maskine...

/J
Avatar billede killer_bee Nybegynder
10. april 2002 - 11:54 #8
True, true :o)
Avatar billede staticj Nybegynder
10. april 2002 - 12:25 #9
dette sker ofte hvis musen et eller andet sted har en kontakt med 2 indstillinger. den ene er til windows og den anden er til mac. hvis man har rykket denne kontakt vil musen udvise de symptomer du beskriver.
Avatar billede pjorte Nybegynder
10. april 2002 - 13:36 #10
jeg har test med flere forskelige mus, og driver!!

Maskinen er ikke på net så ikke pcanywhereel andet
Avatar billede praetorian Nybegynder
10. april 2002 - 13:37 #11
Prøv at kigge i din bios og se om der er nogle indstillinger der konflikerer
Avatar billede pjorte Nybegynder
10. april 2002 - 13:41 #12
Prøver lige igen

praetorian> tander> 1003>
Jeg har oprøvet med flere muse driver og tre andre mus 2 serial 1 com!!

killer_bee> jones_net>
Computeren er ikke på net!!

staticj>
Den kan ikke have flere indstillinger når den er helt ny installeret
Avatar billede pjorte Nybegynder
11. april 2002 - 12:36 #13
ja så lukker og slukker jeg har fundet fejlen, lidt med staticj hjælp, han fik mig nemlig lige til at tjecke, autoecex.bat , og der var der et dos program som havde skrevet et på linier, som den ikke skulle