Avatar billede konig Nybegynder
10. april 2002 - 10:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Index-liste

Hej

Hvis der mangler et link på en hjemmeside, hvordan finder man så filen? kender ikke filnavnet! Kan det lade sig gøre?
Kan man få en index-liste frem over indholdet på siden?

jeg bruger IE og win98

på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede prut99 Nybegynder
10. april 2002 - 17:37 #1
Højreklik et sted på siden og vælg "vis kilde"
Avatar billede konig Nybegynder
10. april 2002 - 17:44 #2
Det hjælper ikke så meget. Jeg kan stadig ikke se om der er bagved liggende filer, som der IKKE bliver linket til!
Avatar billede kapla Nybegynder
10. april 2002 - 21:24 #3
Avatar billede killer1 Nybegynder
16. april 2002 - 18:45 #4
hvis der mangler et link på en hjemmeside er det ikke muligt at se om der er filer der ikke er linket til, med mindre du ejer hjemmesiden.
hvis du ejer den...
hvor har du lavet den henne?.
Avatar billede konig Nybegynder
16. april 2002 - 23:00 #5
Jeg ejer ikke siden, så jeg er åbenbart ikke i stand til at løse problemet! Tak for svar. points til killer1.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
20. april 2002 - 00:45 #6
I nogle tilfælde er det muligt at logge på med anonym ftp, og så (måske) få adgang til filerne. Man vil dog ikke kunne ændre eller uploade filer, men du vil måske kunne se en liste over filerne på serveren.

- Rasmus!