Avatar billede mojoe83 Nybegynder
10. april 2002 - 10:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskrivning af rapport

Jeg har et lille problem, jeg har er lige ved at arbejde med en database, hvor jeg skal ha oprettet et rapport. Jeg har lavet en rapport, der kan udskrive hele min tabel, men nu vil jeg gerne have en der kun udskriver enkelte maskiner af gangen. Knappen kommer til at lægge inde under en formular, for man kan bladre i de enkelte poster i tabbellen
10. april 2002 - 10:14 #1
docmd.Openreport "DinRapport",acviewpreview,,"MaskineID = " & Me!MaskineID
Avatar billede mojoe83 Nybegynder
10. april 2002 - 10:22 #2
jeg er lidt i tvivl hvordan skal man lægge den ind, jeg har bare højre klikket på min knap i design View, og valgt generer hændelsesprocedure, og valgt den der hedder buttongenerator eller noget i den stil, og så har jeg lagt komandoen derind, og rettet den til så den peger min rapport side, som jeg har oprettet, men hvad har jeg gjort galt, og hvor kan jeg evt. læse om det
Avatar billede mojoe83 Nybegynder
10. april 2002 - 10:57 #3
så nu har jeg fået det til at virke det var bare mig der skulle arbejde lidt mere koncentreret med det, hvis bare du sende et eller andet tekst som svar skal du nok lige få dine point, som tak
10. april 2002 - 14:36 #4
Hej igen,

Ja undskyld, at jeg ikke har været på nogle timer, så jeg kunne hjælpe dig.

Men jeg er glad for at det lykkedes for dig :o)

/Thomas