Avatar billede danielsan Nybegynder
10. april 2002 - 06:51 Der er 4 kommentarer

Tv out på suma ti200? chrontel 7008

Med detonators 21.81 & 21.83 virker mit geforce perfekt med mit tv, men ingen andre detonators opdager mit chrontel 7008. Tvtool samt tvcc2000 virker kun såfremt driverne opdager chrontel chipsetet.

Jeg kunne såmænd godt køre med en af disse detonators, men desværre rebooter de begge min pc når jeg prøver at afslutte Dark age of Camelot, som er det spil jeg spiller mest.

Jeg læste i et andet svar at man kunne gå ind i den nyeste detonator og "force second display" under nview, desværre er nview ikke at finde under advanced i display options hos mig, jeg har ellers downloadet 28.32 med de nye nview muligheder, som er at finde i kontrol panelet.

Den nuværende løsning på mit problem er at skifte til 21.83 når jeg skal se film og 28.32 når jeg skal spille, hvilket er møgirriterende. Det vil være rart at kunne benytte den samme detonator til alle ting.

Er der nogen der har en løsning på dette?
Avatar billede jakeman Nybegynder
10. april 2002 - 08:12 #1
Jeg tror desværre du må vente på endnu en opdatering fra NVidia! :-(

har du evt. prøvet med andre drivere som feks. dem her:

http://www.hardwareonline.dk/downloads.asp

/Jakeman
Avatar billede jakeman Nybegynder
10. april 2002 - 17:40 #2
Det har du siden du afviser mit svar eller hvad? -Eller har du fundet ud af det?? :-)
Avatar billede jakeman Nybegynder
10. april 2002 - 17:40 #3
Hvis ikke, så prøv at opdaterer din BIOS, det kan være relateret til dit problem!
Avatar billede danielsan Nybegynder
10. april 2002 - 20:36 #4
Jeg har prøvet alle detonators der findes til et gf3200. Har prøvet at lave om på dem, har skrevet til nvidia, chrontel og suma uden held. Har skrevet i over 20 forums efter søgningen på et svar men det er åbenbart umuligt. Biosen har jeg også pillet nok ved. Jeg giver op..nu har jeg prøvet i 4 måneder uden held.