Avatar billede sway Nybegynder
10. april 2002 - 00:52 Der er 4 kommentarer

Hastighed

Hej,
jeg har haft et problem med min hastighed på computeren, jeg har installeret WinXP Pro UK, og den er begyndt at være umulig at arbejde med når nogen henter fra mig eller jeg sender til andre, jeg kan også mærke det når jeg åbner et program.

for ikke at sætte tvivl om mit hardware kan jeg oplyse jeg kører med:
1333 MHz T-Bird
256 MB PC133 ram
40 GB IBM 60 Gx harddisk...

Håber i kan hjælpe..
hilsen Sway
Avatar billede boris Mester
10. april 2002 - 01:17 #1
Kan du ikke ligesom på Windows2000/NT skrive CtrlAltDel og se, hvor meget ram de forskellige processer bruger?
Avatar billede echsphilee Nybegynder
10. april 2002 - 06:49 #2
jeg har lige været nødt til at formattere og geninstallere min xp, så det kan altså (sagtens) lade sig gøre, at xp bliver ustabil. men før du gør noget så drastisk, har du så prøvet at defragmentere og lave en scandisk? har du en masse små programmer, du måske kunne undvære? du kan jo også prøve en systemgendannelse og se om det hjælper. Held og lykke
Avatar billede jakeman Nybegynder
10. april 2002 - 08:21 #3
Hvilket netkort har du?
Avatar billede sway Nybegynder
10. april 2002 - 11:55 #4
boris > jov det kan jeg, men det er ikke ramene der bliver brugt det er CPU'en...

echsphilee > ja det har jeg, det hjalp intet...

jakeman > et 3COM 3C905B-TX