Avatar billede crelle Nybegynder
09. april 2002 - 22:30 Der er 2 kommentarer

Problemer med cookies!

Jeg har et problem med cookies... Min computer NÆGTER simpelthen at modtage dem... Jeg kører som sagt Windows 2000 som er opgraderet fra en Windows 98 2nd Ed. installation. Jeg har slået cookies til på alle mulig måder, men intet virker. Det er især når jeg skal spille Utopia (http://games.swirve.com/utopia/) at det irriterer mig, da det simpelthen ikke virker uden cookies! På www.heroes.dk (en dansk slags Utopia) siger den direkte at jeg har glemt at slå cookies til, selvom jeg har gjort det (den checker om cookien er gemt, og det er den tydeligvis ikke!). Jeg tænkte på om det havde noget med brugerne at gøre... Jeg har kun to brugere, Gæst og Administrator... Hjælp! På forhånd tak!
Avatar billede kapla Nybegynder
09. april 2002 - 22:33 #1
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
09. april 2002 - 23:04 #2
prøv at læse den her http://exp.dk/spm/195486 .. jeg havde et problem med noget der ligner en hel del igår ..