Avatar billede ilias Nybegynder
09. april 2002 - 22:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

har nogle små problemer med 3D Blaster Geforce 2 GTS

hejsa, jeg elsker at sætte høje point på spil, da jeg er pissetræt af at min pc ikke virker korrekt.

her er mit problem.

Har lige købt og sat mit nye ECS bundkort til at virke, installeret agp vxd driver fra CdRom'en, og installerer så nvidia reference halløet ver. 28.32

men lortet vil ikke ind i windows efter genstart, har også prøvet 23.11 som skulle efter sigende være WHQL certified," min bare numse!!! " , de virker sgu heller ikke,

nogle forslag, eller samme problem????

Avatar billede ilias Nybegynder
09. april 2002 - 22:33 #1
har opdateret bios til nyeste, + har lige prøvet creative's egne drivere til grafikkortet 27_50.. Virker ikke
Avatar billede halifax Nybegynder
10. april 2002 - 03:43 #2
...vil ikke ind i windows efter genstart. Vil det sige den godt vil ved normal start? Ud over at installere drivere, så skriv mere om, hvad du har gjort og hvad du evt. får af fejlmeddelelser.
Giver den fejl beep under boot? Har du lavet rigtig settings i BIOS, fx. APG x4, First Init AGP/PCI?
Kan du efter normal start tilgå driver for ændring af farvedybde, opløsning osv? Det er ikke nok at skrive driver virker ikke. Selvfølgelig gør de det. Hvilket styresystem?
Mere forklaring/beskrivelse, tak!
Avatar billede rdc Nybegynder
10. april 2002 - 14:55 #3
HAr du opdateret dit windows?
HAr du søgt efter opdateringer inde i nvidia.com?
Avatar billede halifax Nybegynder
10. april 2002 - 15:15 #4
rdc - Du stiller blot nye spørgsmål og kalder det "Svar". Det synes jeg ikke er fair - det kan højst være Kommentar.
I øvrigt oplyses, at han har prøvet nVIDIA - ver 28.32.

ilias - Kommer der yderligere oplysninger fra dig?
Avatar billede rdc Nybegynder
10. april 2002 - 15:17 #5
halifax undskyld det var ikke meningen at det skulle være markeret på svar, da jeg bruge tab knappen til at rykke med er jeg kommer til at rykke til svar istedet for kommentar.
Avatar billede halifax Nybegynder
10. april 2002 - 15:20 #6
rdc - OK, no hard feelings then.
Avatar billede ilias Nybegynder
10. april 2002 - 20:24 #7
AARGH, jeg kæmper på livet løs, men intet endnu har rocked my world..
styresystem : Win98 SE
ingen fejl beep,
agp x4 er sat
agp er 1. prioritet.

efter at jeg har installeret Nvidia driverne, hvilket jeg næsten har prøvet alle sammen snart, så skal den lige til at gå i windows men så kager den. jeg genstarter og den går i fejlsikret tilstand, nvidia driverne er stadig installeret men den siger bare at jeg har en ukendt skærm på ukendt enhed.
Avatar billede pentium4 Juniormester
14. april 2002 - 03:57 #8
Har du prøvet at tage kortet op og sætte det i igen så du er sikker på at det sidder som det skal.
Nogen gange kan man også komme ud for, at man skal sætte kortet i og hive det ud igen nogen gange, når det er et nyt M/B fordi der kan sidde noget lak på stikket som du på den måde får fjernet.
Jeg har en ven der var ude for det.
Avatar billede ilias Nybegynder
28. april 2002 - 21:57 #9
har opgivet