Avatar billede cskott Nybegynder
09. april 2002 - 22:00 Der er 12 kommentarer og
7 løsninger

Hvad synes I om den her?

Hejsa

Kan man få lidt feedback på den her:

www.lokalbrugsen-turup-hesle.dk
Avatar billede kilach Nybegynder
09. april 2002 - 22:01 #1
Den er sgu flot. ...........ikke så ringe endda. Den er du sluppet godt fra, hvis det altså er dig som har lavet den.
Avatar billede vester Novice
09. april 2002 - 22:01 #2
Jeg synes der er for meget der blinke/bevæger sig, men jeg er sgu nok også så gammeldags.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. april 2002 - 22:02 #3
jeg tror det vil være en go ide at tone de store hjerter i baggrunden lidt ned - de stjæler for meget opmærksomhed
ellers fin
Avatar billede flyver23 Nybegynder
09. april 2002 - 22:02 #4
Man er ikke i tvivl om at det er Brugsen...
Det ville være rart for de lokale med nogle billeder af personerne, som der er nævnt.

Ellers OK.
Vh Flyver23
Avatar billede snigermunken Nybegynder
09. april 2002 - 22:02 #5
Jeg kan ikke lig det 100 år jubilærum billede i baggrunden, der forstyrre hele siden.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
09. april 2002 - 22:03 #6
jeg kan godt lide dit design :)

men din baggrund... nej... en baggrund skal være stille så det ikke er den man hele tiden kkigger på...
det er også en skam at dine blilleder ikke virker...

så derfor får den 7@7 på en 13 skala.. men hvis du ændre det andet vil det kommer op en en 8 9 stykker

// Henrik Henneberg
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. april 2002 - 22:04 #7
Jeg synes der er alt for mange hjerter. Får næsten lyst til at oprette en profil derinde og søge efter en kæreste :D Jeg ville fjerne hele baggrunden og integrerer 1 af hjerterne i designet :)

Men ellers er det nydeligt :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede cskott Nybegynder
09. april 2002 - 22:07 #8
Til <x-gate.dk>

Hvad er det for billeder der ikke virker?
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
09. april 2002 - 22:10 #9
jewg ved ikke bare om det er min browser der ikke virker men jeg kan ikkke banneret / logoet på siden eller de billede fom er på hver side...
Avatar billede kilach Nybegynder
09. april 2002 - 22:10 #10
Ja jeg syntes nu den er helt ok. et 10tal fra mig.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
09. april 2002 - 22:13 #11
kilach >> ikke for noget...
men hvordan kan du komme så langt op..?
hvad ville du så give www.startfirma.dk ..?
27..?
Avatar billede kilach Nybegynder
09. april 2002 - 22:16 #12
Også et tital. Hvad ved jeg, jeg er jo kun en lokal forbruger i min lille lokale brugs. En vi alle i min lille by står sammen om at bevare.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
09. april 2002 - 22:18 #13
det kan jeg da godt forstå :))
men ti er over normal...
og det er siden ikke..
tag det nu ikke ondt op... men sådan er det bare...
Avatar billede cskott Nybegynder
09. april 2002 - 22:19 #14
Til <x-gate.dk>

Det er nok fordi du mangler et flashplugin at du ikke kan se banner /logo
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
09. april 2002 - 22:21 #15
hmm typisk statens computere....
sorry jeg sidder ikke ved min egen computer...den er gået ned...
Avatar billede doc404 Novice
10. april 2002 - 01:54 #16
Det er sgu nydeligt - især hvis man totalt ignorerer baggrunden ;-)

Dine hjerter er meget dominerende - for at sige det mildt. Måske kunne du prøve at lave dem lidt transparente hvis du insisterer på at have dem.

Måske skulle du holde animationerne på din default side. De bliver hurtig trættende og forstyrrende og kigge på, når man klikker rundt.

Men ellers pænt, rent og nydeligt. Og faktisk rart at se en web site, der ikke er blå ;-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. april 2002 - 10:01 #17
Som der er flere der har svaret, så ødelægger alle de hjerter hele siden.  Der er ingen der er i tvivl om at siden handler om en lokalbrugs, selvom de hjerter ikke er der. Så istedet for vil jeg bare lave en alm. hvid baggrund.

Ser man bort fra de meget i øjefaldende hjerter, så er siden flot. Den har nogle gode farver, et godt design, er brugervenlig. Og den præsentere alle de oplysninger som er nødvendigm her tænker jeg bla. på åbningstider og kontakt oplysninger.

En fin ide, med billedet på forsiden, det giver et godt indtryk af sidens indhold, selvom du ikke har læst teksten.

Karakter 6@13

Hvis du fjerner hjerterne ville min vurdering være 8^@13  (^= pil op)
Avatar billede weinreich Nybegynder
10. april 2002 - 11:36 #18
Dit logo øverst på siden der siger Lokalbrugsen Turup Hesle er vildt flot animeret, men jeg synes du skulle nøjes med at køre animationen en gang og ikke hver gang man vælger et link inde på siden. Det er ret forstyrrende når man sidder og går siden igennem.
og ja så lige de hjerter i baggrunden hehe
Flot side ellers :-)
Avatar billede cskott Nybegynder
10. april 2002 - 16:21 #19
Jeg kan se at hjerterne ikke helt falder i folks smag!! :-)
så er det godt, at de også kun skal være der midlertidigt!